افزایش رونق کسب و کار با جاری شدن زاینده رود

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت : با جاری شدن زاینده رود افزایش دو تا سه برابری رونق کسب و کار اصناف اصفهان را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان اظهار کرد: در پی بازگشایی آب زاینده رود شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی به اصفهان بودیم و در این مدت ۲۰ روز بر همگان ثابت شد که چگونه با جریان آب زنده رود چرخه گردشگری و به دنبال آن چرخه اقتصاد اصفهان می‌چرخد و امیدواریم در ایام نوروز مجدد شاهد بازگشایی این رودخانه باشیم.

 
وی تصریح کرد: با بازگشایی رودخانه زاینده رود در ایام الله دهه فجر ما شور و نشاط اجتماعی را همراه با افزایش دو تا سه برابری رونق کسب و کار اصناف اصفهان را شاهد بودیم.
 
رئیس اتاق اصناف اصفهان در ادامه بیان داشت: مطالبات در بحث زاینده رود یک موضوع استانی نیست و نیازمند آن است که متولیان کشوری به زاینده رود به عنوان یک طرح ملی نگاه کنند.
 
جهانگیری گفت: اسکان، پذیرایی و خدمات اولویت اصناف در قبال مسافران نوروزی است و خوشبختانه خانه‌های استیجاری در شهر اصفهان شناسایی شده و ظرفیت پذیرش ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر شب خواب را فراهم کرده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: استاندارد‌های لازم امنیتی، بهداشتی و آتش نشانی در تمامی ملک‌های استیجاری دیده شده، همچنین احراز هویت ملک و مالک به صورت کامل انجام گرفته است.
 
رئیس اتاق اصناف اصفهان افزود: اصناف میزبانان اصلی میهمانان نوروزی هستند و از همه هموطنان محترم خواهش می‌کنیم که به اصفهان بیایند که خوشبختانه تمام شرایط برای حضور آنان فراهم شده است.
 
انتهای پیام/م


ظرفیت پذیرش ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر شب خواب در خانه‌های استیجاری شهر اصفهان

برچسب ها: اصناف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار