فتحی: برگزاری مسابقات بین المللی به دو و میدانی ایران کمک می‌کند

مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون دوومیدانی گفت: برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی داخل سالن به این ورزش کمک زیادی خواهد کرد.

عباس فتحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی داخل سالن اظهار کرد: این رقابت های به مناسبت دهه مبارک فجر در تهران برگزار شده و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

او در ادامه افزود: در مجموع ۹ کشور و ۲۰۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده اند که صبح‌ها خانم‌ها و بعد از ظهر‌ها آقایان به رقابت با حریفن خود می‌پردازند. کشور میزبان در اینگونه رقابت‌ها می‌تواند تعداد بیشتری ورزشکار داشته باشد و به همین دلیل ما هم از ورزشکارانی که چندان در دو و میدانی مطرح نیستند هم در این مسابقات استفاده کرده ایم.

فتحی ادامه داد: ملاک ما برای انتخاب ورزشکاران ایرانی، عملکرد آن‌ها در مسابقات داخل سالن کشور بوده است. علاوه بر این ورزشکاران بازیکنان ملی پوش هم حضور خواهند داشت.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود، اعزام به چنین مسابقات برون مرزی برای ما دشوار بود، اما برگزاری چنین مسابقاتی در کشور و حضور ورزشکاران خارجی برای ما بسیار خوب است.

مسئول برگزاری مسابقات دوومیدانی در خصوص جوایز نفرات برتر گفت: در خصوص جوایز اطلاعی ندارم.

او در پایان تصریح کرد: ورزشکارانی که از کشور‌های دیگر به ایران می‌آیند از شرایط کشورمان آگاهی دارند و قوانین حجاب اسلامی کاملا در این رقابت‌ها اعمال خواهد شد.


بیشتر بخوایند:

کیهانی: رقابت‌های داخل سالن باید دست آورد‌های مثبتی برای دوومیدانی داشته باشد

تفتیان: هنوز تکلیف مربی ام مشخص نیست

کیهانی: برگزاری مراسم تجلیل برای رفع کدورت‌ها لازم بود /دستمزد ورزشکاران شاغل در لیگ به زودی پرداخت می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات فتحی در خصوص برگزاری مسابقات دو و میدانی داخل سالن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار