کیهانی: رقابت‌های داخل سالن باید دست آورد‌های مثبتی برای دوومیدانی داشته باشد

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تمام امکانات را برای برگزاری رقابت‌های داخل سالن فراهم کرده ایم و باید این مسابقات دست آورد‌های مثبتی برای دوومیدانی داشته باشد

مجید کیهانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی داخل سالن اظهار داشت: با وجود تمام مشکلاتمان با همکارانمان در فدراسیون هشت کشور دیگر به توافق رسیدیم و آن‌ها را برای حضور در رقابت‌ها دعوت کردیم. سعی کردیم تمام امکانات لازم را هم فراهم‌کنیم و تا حدی در این زمینه موفق بودیم. امیدوارم این مسابقات دست آورد‌های مثبتی برای دوومیدانی ایران داشته باشد.

او درباره جوان گرایی فدراسیون دوومیدانی گفت: صبح امروز (یکشنبه) تمام دوومیدانی کاران در تیم ملی نوجوانان رتبه‌های اول را به دست آوردند و این امر نشان دهنده کار اساسی فدراسیون در بخش پایه است. انشالله بتوانیم نتیجه این جوانگرایی را در تیم ملی بزرگسالان ببینیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره حضور هواداران در سالن برگزاری مسابقات گفت: نفراتی که به عنوان تماشاگر به این رقابت‌ها آمده اند برای دوومیدانی غنیمت هستندو از تمام آن‌ها تشکر می‌کنیم. به امید خدا روز‌های بهتری در این رشته شاهد خواهیم‌بود.

کیهانی درباره جوایز نفرات اول تا سوم این مسابقات گفت: مدال، حکم و یک عروسک کوچک که نماد فدراسیون است به نفرات برتر می‌دهیم. امیدوارم همه از حضور در این مسابقات لذت ببرند.

او درباره احتمال محرومیت یکی از دوومیدانی‌کاران و مربی اش به دلیل دوپینگ‌گفت: در این زمینه هیچ نقشی نداریم و بحث دوپینگ برعهده ستاد ملی مبارزه با دوپینگ است. فدراسیون در این زمینه دخالتی نمی‌کند و امکان دارد این مربی بخشیده یا محروم شود. این اتفاق در همه رشته‌ها رخ می‌دهد.


بيشتر بخوانيد:

تفتیان: هنوز تکلیف مربی ام مشخص نیست

کیهانی: برگزاری مراسم تجلیل برای رفع کدورت‌ها لازم بود /دستمزد ورزشکاران شاغل در لیگ به زودی پرداخت می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی داخل سالن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار