رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد:

هیچ افزایش قیمتی برای نوروز ۹۸ نداریم/ ۳۵ تا ۴۵ درصد تخفیف نوروزی هتل‌های مشهد

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: گردشگری محور توسعه مشهد است و باید به آن نگاه ویژه‌ای شود.

هیچ افزایش قیمتی برای نوروز ۹۸ نداریم/ ۳۵ تا ۴۵ درصد تخفیف نوروزی هتل‌های مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد قانعی رئیس اتحادیه هتل داران مشهد در خصوص قیمت هتل‌ها در ایام نوروز گفت: برای ایام نوروز ۹۸ افزایش قیمت جدیدی نداریم تنها در بحث مواد غذایی به دلیل افزایش قیمت گوشت و مرغ شاهد افزایش ۲۵تا۳۵درصدی قیمت در رستوران‌های هتل هستیم.

وی از در نظر گرفتن تخفیف ویژه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی خبر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ۸۰ درصد هتل‌های مشهد در ایام نوروز اشغال شوند.

رئیس اتحادیه هتل داران مشهد با تاکید به برنامه ریزی مردم برای سفر به مشهد گفت: زائران و گردشگران در هفته دوم می‌توانند از ۳۵ تا ۴۵ درصد تخفیف در هتل‌های مشهد استفاده کنند.
 
قانعی از جزیره‌ای عمل کردن برخی دستگاه‌های اجرایی در مقوله زیرساخت‌های گردشگری انتقاد کرد و افزود: ساخت زائرسرای ارزان قیمت با همراهی برخی دولتی‌ها زیبنده بخش گردشگری نیست.
 
وی تصریح کرد: زائر پذیری و گردشگرپذیری در مشهد برکسی پوشیده نیست، اما در این زمینه دچار سردرگمی هستیم و باید برای آن چاره اندیشی شود.

رئیس اتحادیه هتل داران مشهد گفت: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال شاهد ورود حجم عظیمی از زائران به مشهد هستیم تمام هتل‌های مشهد استانداردسازی شدند و شرایط آن‌ها از نظر ایمنی و بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت که هم‌اکنون در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند و مشکلی برای اشغال وجود ندارد.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام//ج.ر
 

تمام هتل‌های مشهد استانداردسازی شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.