تک نرخی شدن پارکینگ‌های اصفهان از ۲۳ اسفند اجرایی می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان شهرداری اصفهان گفت: تک نرخی شدن پارکینگ‌ها از ۲۳ اسفندماه تا ۱۶ فروردین اجرایی خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن شفیعی مدیر طرح ساماندهی ناژوان شهرداری اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: تک نرخی شدن پارکینگ‌ها از ۲۳ اسفندماه تا ۱۶ فروردین اجرایی خواهد شد و با در نظر گرفتن میانگین ساعت استفاده از پارکینگ توسط هر خودرو این نرخ تعیین و برای اطلاع گردشگران از نرخ‌های جدید اطلاع‌رسانی کامل انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نرخ‌های جدید تنها از تاریخ ۲۳ اسفندماه ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ وضع خواهد شد، افزود: نرخ پارکینگ‌های ناژوان در ایام نوروز به مبلغ تک نرخی دو هزار تومان تعیین شد.

مدیر طرح ساماندهی  ناژوان شهرداری اصفهان بیان داشت: اعضای شورای شهر با تاکید کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات مبنی بر ارائه راهکار‌های الکترونیکی در سال‌های آینده و نیز تاکید بر واگذاری مدیریت پارکینگ‌ها به مدیریت ساماندهی طرح ناژوان با ۱۰ رأی با این لایحه موافقت کردند.

وی ادامه داد: تعرفه خدمات سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی بر اساس لیستی که این سازمان ارائه داده بود نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که پس از اعلام نظر کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری مبنی بر اینکه اجاره بهای غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار نسبت به این لیست افزایش بیشتری داشته باشد با ۱۰ رأی به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین لایحه دستورالعمل بهای خدمات صدور مجوز نصب و بهره‌برداری از دکل‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی نیز در این نشست مطرح شد که با موافقت اعضا برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.

وی افزود: همچنین لایحه محاسبات جرایم آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ بر مبنای زمان وقوع تخلف و عوارض اضافه بنای احداثی بر اساس تعرفه زمان مراجعه به مالک به شهرداری نیز با ۱۰ رأی به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

وی ادامه داد: بر اساس نرخ پیشنهادی مدیریت ساماندهی طرح ناژوان که با هدف کاهش تخلفات و نارضایتی مراجعه کنندگان، سرعت بخشی به روند خدمت رسانی و نیز برای مدیریت بهتر بر عملکرد پارکینگ‌های پنجگانه ناژوان اعمال شده است، بهای استفاده از این پارکینگ‌ها در ایام نوروز تک نرخی و به مبلغ دو هزار تومان خواهد بود. 

 
انتهای پیام/م 
 

نرخ پارکینگ‌های ناژوان به دو هزار تومان رسید

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.