تشدید نظارت بر بهداشت اماکن بین راهی/با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود

مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن بین راهی تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

تشدید نظارت بر بهداشت اماکن بین راهی/با متخلفان طبق فرآیند قانونی برخورد می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت اماکن بین راهی، مجتمع‌ها و رستوران‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی  آغاز شده و این طرح  تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

ناصحی بیان کرد: در اجرای این طرح تلاش می‌شود نسبت به رفع مسائل بهداشتی و مشکلات پیش آمده در این حوزه اقدام شود و با همکاری‌های بین بخشی کار‌ها به بهترین نحو پیش برود.

وی ادامه داد: بر این اساس در زنجان ۱۰ اکیپ ۲ نفره و در هر شهرستان یک اکیپ صبح و بعد از ظهر از مکان‌های عرضه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید خواهند کرد و با متخلفان نیز طبق فرآیند قانونی برخورد می‌شود.

ناصحی افزود: همانند سال گذشته کارشناسان به وسیله دستگاه پرتابل، سنجش آلودگی مواد غذایی و نمک مورد استفاده در نانوایی ها، افزودنی غیر مجاز را مورد آزمایش قرار می‌دهند و علاوه بر آن از سوی کارشناسان امر نیز نمونه برداری‌ها از سامانه‌های آبرسانی شهری و روستایی انجام می‌شود.

وی گفت: در اجرای طرح بسیج نوروزی اکیپ‌های ترکیبی از دستگاه‌های شامل فرمانداری ها، سازمان صنعت، اماکن نیروی انتظامی و اداره کل دامپزشکی همکاری می‌کنند.

مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان ادامه داد: با توجه به روز‌های پایانی سال، شهروندان زنجانی می‌توانند در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و از طرفی متصدیان واحد‌ها نیز قبل از آغاز تعطیلات پایان سال باید نسبت به رفع نواقص کاری خود از قبیل: اخذ کارت بهداشتی، پروانه کسب و نظافت اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/ن

اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن بین راهی تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت

برچسب ها: علوم پزشکی ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.