آموزش مهارتی حدود ۲ هزار نفر از معتادان بهبود یافته خوزستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف برای حدود ۲ هزار نفر معتاد بهبود یافته استان خبر داد.

عبدالنبی سواعدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، : اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان این بخش در سال جاری به میزان هزار و  ۷۵۵ نفر بود که براسای تفاهمنامه منعقده با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تعداد هزار و ۹۵۱ از معتادان بهبود یافته آموزش مهارتی فراگرفتند.

 وی افزود: با توجه به اینکه ابتلا به بیماری اعتیاد ارتباط مستقیم با موضوع بیکاری و عدم توانمندی افراد دارد و ضروری است تا در بحث اشتغال افراد بهبود یافته و آموزش دیده تصمیمات جدی اتخاذ شود.

سواعدی عنوان کرد: با همکاری اداره کل زندان‌ها بهزیستی و سایر سازما‌ن‌های مرد نهاد، کمیته امداد وسازمان بسیج مستعضفین تعداد ۱۹۵۱ نفر از معتادان بهبود یافت برای فراگیری آموزش‌ها معرفی شده‌اند و در رشته‌های مختلف مهارت‌های لازم را دیده‌اند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: افراد مورد نظر دربیش از ۱۸ رشته مهارتی از جمله جوشکاری، برق کاری ساختمان، تعمیر تلفن همراه، تعمیر لوازم خانگی، برق صنعتی، سرپرست بنایی، پیرایش مردانه، معرق کار و تعمیر کار موتور سیکلت تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

وی در پایان بیان داشت: به معتاد بهبود یافته پس از فراگیری دوره مهارتی گواهینامه الکترونیکی مطابق با استانداردسازمان آموزش فنی وحرفه‌ای اعطا شد.

انتهای پیام/م

ارائه آموزش های فنی به معتادان بهبود یافته 

برچسب ها: مواد مخدر ، ییکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار