برگزاری دوره فن بیان و آیین سخنوری در فنی و حرفه‌ای باغملک

یک دوره ۷ ساعته دوره فن بیان و آیین سخنوری در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای باغملک بصورت مشترک باشهرک صنعتی گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  دوره فن بیان و آیین سخنوری در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای باغملک برگزار شد.

این دوره ۷ ساعته بصورت مشترک بین شهرک صنعتی و مرکز فنی و حرفه‌ای باغملک جهت استفاده عموم برگزار گردید در این دوره بیش از ۱۰۰ نفر حضور داشتند که با استقبال از سوی مسئولین و ادارات منجر شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای باغملک هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی شرکت کنندگان در کلاس‌ها با آیین سخنوری و فن بیان اعلام کرد.

وی افزود: ما بیشتر وقت خود در زندگی را به حرف زدن و ارتباط داشتن با دیگران مثل اعضای خانواده و فامیل، دوستان، معلمان، همشاگردی ها، همکاران سپری می‌کنیم، و شاید کمی عجیب باشد که با این وجود زمان کمی را صرف آموختن چگونه صحبت کردن و چگونه گوش دادن می‌کنیم.

عدالت عنوان کرد: همه ما خواهان این هستیم که با تسلط بر بیان و کلام خود بر دیگران تاثیر گذاشته و آن‌ها را با عقاید و نظرات خود همراه کرده و به اهدافمان برسیم ارزش خوب حرف زدن و نقش آن در برقراری ارتباط موثر هم بر کسی پوشیده نیست لازمه فراگیری هر مهارتی این است که علاوه بر دانش تئوری و آگاهی از قواعد آن، با بکارگیری درست روش‌ها و اصول آن و مهم‌تر از همه تمرین، به آن فن یا مهارت تسلط یابیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.