معاون گردشگری استان تهران مطرح کرد؛

کاهش ۲۵ درصدی شکایات در مقایسه با سال گذشته

شهرام علیمحمدی گفت:با افزایش نظارت‌ها امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.

کاهش ۲۵ درصدی شکایات در مقایسه با سال گذشتهبه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران گفت: با برنامه ریزی انجام شده پیش از شروع دور اول سفر‌های نوروزی با کمک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان این توانایی حاصل شده تا رسیدگی و پاسخ به شکایات گردشگران در کمتر از زمان پیش بینی شده انجام شود.

وی با اظهار اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون بیش از ۱۴۰۰ شکایت و اعتراض در کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان مورد بررسی و پاسخ قرار گرفته است، گفت: با افزایش نظارت‌ها امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.

علیمحمدی گفت: با توجه به مشورتی بودن کمیته رسیدگی به شکایات و حضور افراد خبره صنفی در این کمیته آرای صادر شده سال ۹۸ در بالاترین حد استاندار‌های کارشناسی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار