جلسه شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در ارومیه برگزارشد

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران علیرغم وجود مشکلات، همچنان در حفظ و حراست از اسلام و انقلاب و ولایت پیش قدم هستند.

جلسه شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در ارومیه برگزارشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی در جلسه شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت که در اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت روز گرامیداشت شهدا گفت: درخواست خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران در تمامی دیدار‌ها و ملاقت‌هایی که داریم، حفظ جایگاه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به نیاز به مستند سازی تاریخ شفاهی و زندگینامه شهدا و ایثارگران ابراز کرد: نسل‌های بعدی انقلاب برای پی بردن به عظمت شهدا و علت ایثار و از جان گذشتگی آن‌ها نیازمند معارف و اطلاعات و اسناد هستند و زندگینامه شفاهی و مستند شهدا از زیان مادران و پدران شهدای گرانقدر یکی از مهمترین اسناد در این حوزه است

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی تصریح کرد: روز بزرگداشت شهدا و ۲۲ اسفند باید مانند سایر مناسب‌ها در اذهان مردم نهادینه و ماندگار شود و این امر نیازمند یک کار فرهنگی و تبلیغی گسترده و دائمی است و باید تمام دستگاه‌های متولی و عضو کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این زمینه تلاش کنند.

خوشدلی قائم مقام مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: امنیت و اقتدار و صلابت نظام و کشور مرهمون خون شهدا است و دراین بازه زمانی که درحال نبرد فرهنگی هستیم، تنها سلاح کارساز در مقابله با تهاجم فرهنگی و حفظ نسل جوان توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه پر افتخار شهدا است. خوشدلی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت راه گشای تمامی مسائل و مشکلات در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی است، زیرا راه حل مشکلات اقتصادی، کار جهادی و خدمت بی منت به مردم است.

علی پیام مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا و ایثارگران بوده و باید راه آنان را ادامه دهیم و روحیه‌ی مقاومت و ایستادگی را تقویت کنیم.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب گفت:در این راستا همه مسئولان وظیفه‌ی سنگینی بر دوش دارند و باید عملی کردن موضوعات این بیانیه بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/ا

در مورد گام دوم انقلاب همه مسئولان وطیفه سنگینی دارند

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.