تریلر‌های جدید Crash Team Racing منتشر شد +فیلم

شرکت Activision تریلری جدید از عنوان بازسازی شده Crash Team Racing منتشر کرد که کاراکتر‌های آن را معرفی می‌کند.

تریلر‌های جدید Crash Team Racing منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش، کمی قبل از برگزاری جشنواره سالانه Game Awards، شایعه‌هایی منتشر می‌شد مبنی بر این که قرار است یک نسخه جدید از بازی بسیار محبوب اولین پلی‌استیشن، Crash Team Racing یا نسخه‌ای بازسازی شده از آن به دست انتشار برسد. پس از گذشت چند روز، این شایعه‌ها تأیید شدند و مشخص شد که قرار است نسخه بازسازی شده این عنوان با نام Crash Team Racing Nitro Fueled به زودی توسط شرکت Activision منتشر شود. گیم‌پلی این بازی محبوب و جذاب توسط بسیاری از سایت‌ها افشا شده است، اما به تازگی، پایگاه خبری Nintendo Everything از حساب رسمی Crash Bandicoot در توئیتر چندین ویدئو را منتشر کرده است که تریلر‌های این نسخه بازسازی شده را با محوریت شخصیت‌های این بازی نشان می‌دهند.

در این تریلرها، شخصیت‌های اصلی و فرعی بازی در تمرکز قرار گرفته‌اند و در اولین ویدئوی تبلیغاتی از Crash Team Racing Nitro Fueled شخصیت اصلی داستان یعنی کراش است که هنرنمایی می‌کند. بخش دوم این ویدئو روی توانایی‌ها و مسابقات کوکو باندیکوت تمرکز کرده است و در نهایت، این نوبت به خرس قطبی، یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی Crash Team Racing می‌رسد که در بخش سوم تریلر شخصیت‌های این بازی هنرنمایی کند. هر سه این شخصیت‌ها، کاراکتر‌هایی بودند که توسط بازی‌کنندگان Crash Team Racing انتخاب می‌شدند و حالا با کیفیتی بهتر و گرافیکی بالاتر در Crash Team Racing Nitro Fueled حضور دارند.

گفتنی است، Crash Team Racing اولین بار ۳۰ سپتامبر توسط شرکت Noughty Dog برای اولین نسخه پلی‌استیشن منتشر شد و با استقبال گسترده‌ای رو به رو شد. همین مسئله باعث شد که شرکت سونی آن را برای PS3، PSP و در نهایت PS Vita منتشر کند. از همین رو مسئولان شرکت Activision تصمیم گرفتند آن را برای کنسول‌های نسل هشتمی بازسازی کنند. نسخه بازسازی شده این عنوان با نام Crash Team Racing Nitro Fueled قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن امسال برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین Nintendo Switch عرضه شود. البته باید توجه داشت که این بازی علاوه بر طرفداران، منتقدان زیادی هم به دلیل قدیمی بودن سبک بازی دارد که عقیده دارند این بازی موفقیت زیادی در بین بازی‌های جدید این نسل نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید: نسل بعدی ایکس باکس به زودی معرفی خواهد شد


انتهای پیام/

تریلر‌های جدید Crash Team Racing را ببینید +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار