بسته ارتقایی Red Dead Online چالش‌های روزانه را به این عنوان اضافه می‌کند

راک استار با عرضه بسته ارتقایی Red Dead Online به آن چالش‌های روزانه با جوایز خاص اضافه کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار - Rockstar امروز به صورت رسمی پچ عظیم نسخه آنلاین Red Dead Redemption را معرفی کرد. این پچ (بسته ارتقایی) به عنوان Red Dead Online موارد جدیدترینی اضافه می‌کند.

از این موارد می‌توان به اضافه شدن حق انتخاب‌های بیشتر در لباس‌ و اسلحه‌ اشاره کرد. همچنین چندین کار زیرساختی برای بهبود عملکرد این عنوان انجام شده است که عملکرد بهتری به گیمر ارائه می‌دهد. در حال حاضر این بروزرسانی در دسترس است و بازیکنان می‌توانند به سرعت آن را دانلود کنند.

در آخرین پچ عرضه شده برای این عنوان چالش‌های روزانه اضافه شده است که گیمر با انجام دادن آن‌ها می‌تواند امتیازهای خاص کسب کند. هر روز چالش‌های جدیدی در عنوان Red Dead Online ظاهر می‌شود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با انجام آن‌ها پاداش مختلفی دریافت کنند. از چالش‌های روزانه می‌توان به مسابقات اسب سواری و چالش‌های ماهیگیری اشاره کرد که در بروزرسانی ارائه خواهند شد. شرکت Rockstar همچنین قول عرضه ماد Showdown را نیز داده اما هنوز اطلاعاتی از آن فاش نکرده است.

علاوه بر مادهای جدید بازی، Red Dead Online بتا لوازم جانبی بیشتری دریافت می‌کند. در بخش اسلحه، یک شات‌گان خاص و اسلحه دیگری اضافه شده است. همچنین برای بخش لباس، بازیکنان انتخاب‌های زیاد و جدیدی شامل چکمه، کت، دستکش، کلاه و جلیقه خواهند داشت.

برای پیدا کردن افراد دیگر بازی در بخش رادار آن نیز تغییراتی ایجاد شده است. کسانی که آمار کشتن‌ بالاتری دارند با نقطه‌های تیره نشان داده می‌شوند تا بقیه حواسشان به حضور بازیکنان حرفه‌ای باشد. با وجود این رادار پیدا و حذف کردن رقیبان آسان‌تر می‌شود در نتیجه بازیکنان باید سریع‌تر بازی کنند.


بیشتر بخوانید: شباهت گوشی تاشوی اوپو به هوآوی Mate X +تصاویر


انتهای پیام/

عرضه بسته ارتقایی (پچ) عنوان Red Dead Online توسط راک استار

برچسب ها: فناوری ، جدیدترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار