سیستم عامل iOS 12 روی ۸۰ درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده است

سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۲ با استقبال گسترده از سوی کاربران این سیستم‌عامل تاکنون بر روی بیش از ۸۰ درصد گوشی‌های آیفون نصب شده است.

آی‌او‌اس ۱۲ روی ۸۰ درصد از دستگاه‌های آی‌او‌اس نصب شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیستم‌عامل IOS 12 برخلاف برخی از هم نسلان گذشته خود از همان ابتدای عرضه با استقبال مناسبی رو‌به‌رو گردید و توانست در مدت زمانی کوتاه به محبوبیت زیادی در بین کاربران دست پیدا کند.

در فاصله زمانی کوتاه از عرضه رسمی IOS 12 این سیستم‌عامل در دستگاه‌های ۵۰ درصد از کاربران آیفون راه پیدا کرد و پس از آن با صعودی باورنکردنی این آمار به ۷۰ درصد رسید و هم‌اکنون نیز آمار‌ها حاکی از آن است که بیش از ۸۰ درصد کاربران آی‌او‌اس از سیستم‌عامل IOS 12 استفاده می‌کنند. مطمئنا این حجم از کاربران موفقیتی بسیار چشمگیر برای IOS 12 محسوب می‌شود.

با یک حساب ساده می‌توان به این نتیجه رسید که هم‌اکنون از هر ۵ کاربر آیفون در جهان ۴ نفر از آن‌ها از IOS 12 استفاده می‌کنند. روند صعودی افزایش تعداد کاربران این سیستم‌عامل هم‌چنان رو به افزایش است و به زودی عدد اعلام شده به ۸۳ درصد خواهد رسید. نسل گذشته IOS هرگز با چنین استقبال گسترده‌ای مواجه نشد و نتوانست موفقیت چشمگیری را بدست آورد.

این میزان رضایت از سیستم‌عامل جدید شرکت اپل نه تنها باعث افزایش رضایت کاربران کنونی دستگاه‌های تولیدی این شرکت می‌شود بلکه به همان میزان در جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش ارزش تجاری اپل در جهان موثر خواهد بود. به طور حتم مدیران اپل با درک درست از ظرفیت بازار‌های مختلف در جهان و برنامه‌ریزی‌های دقیق، اقداماتی مناسب برای آینده این شرکت انجام می‌دهند.

مقایسه IOS 12 با IOS 11 به خوبی نشان می‌دهد در فاصله زمانی بین عرضه این دو سیستم‌عامل مهندسان اپل بیش از هر چیز بر ثبات نرم‌افزاری و بهبود کارایی رابط کاربری سیستم‌عامل IOS تمرکز کرده‌اند.

آی‌او‌اس ۱۲ روی ۸۰ درصد از دستگاه‌های آی‌او‌اس نصب شده است


بیشتر بخوانید: حذف نشانگر حجم صدا در iOS 13 +تصویر


انتهای پیام/

موفقیت چشمگیر IOS 12 در کسب رضایت کاربران خود

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.