روش استفاده از قابلیت Screen Recording در سیستم عامل آی‌اواس +آموزش تصویری

در این گزارش به شما آموزش می‌دهیم چگونه از قابلیت Screen Recording سیستم عامل آی‌اواس استفاده کنیم.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیستم عامل iOS 11 از سال ۲۰۱۷ به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود فیلم‌برداری کنند. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان برنامه‌های آموزشی مرتبط به گوشی را به راحتی تولید کرد یا حتی می‌توانیم هنگامی که در حال بازی کردن هستیم، از صفحه گیم فیلم‌برداری کنیم. این قابلیت به بسیاری از کاربران کمک کرد تا بدون استفاده از نرم‌افزارهای دیگر و تنها با استفاده از قابلیت موجود در تلفن همراه این کار را انجام دهند. بعضی از کاربران از روش کار با این قابلیت بی‌اطلاع هستند. به همین دلیل در این خبر این کار را آموزش داده‌ایم.

برای فعال سازی این قابلیت از روشی که در ادامه آمده است، استفاده کنید.

قدم اول: ابتدا به منوی تنظیمات (Settings) رفته و مرکز کنترل (Control Center) را انتخاب کنید. در بین گزینه‌هایی که در صفحه باز شده وجود دارد گزینه Screen Recording را انتخاب کنید. مطمئن باشید این گزینه روشن باشد زیرا در صورت خاموش بودن این بخش شما نمی‌توانید از قابلیت Screen Recoding استفاده کنید.

.

قدم دوم: در مرحله بعدی منوی مرکز کنترل را باز کنید و با ضربه زدن روی گزینه‌ای که در تصویر مشخص شده است، به راحتی شروع به ضبط فیلم از صفحه گوشی خود کنید.

.

قدم سوم: پس از ضربه زدن بر روی این گزینه یک پیغام روی صفحه گوشی ظاهر می‌شود که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید فیلم ضبط شود یا خیر. پس از اتمام ضبط فیلم نیز پیغام دیگری ظاهر می‌شود که از شما می‌پرسد آیا مطمئن هستید می‌خواهید ضبط فیلم به اتمام برسد. برای تائید این پیام گزینه Stop را بزنید. فیلم ضبط شده به عنوان یک پرونده MP4 با وضوح ۹۰۰*۱۶۰۰ پیکسل ذخیره خواهد شد و اگر بخواهید می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید.

.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

آموزش استفاده از قابلیت ScreenRecording

برچسب ها: فناوری ، ios 11
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار