از مهرماه سال جاری؛

توزیع بیش از ۱۰۳ تن موادغذایی در بازار رامشیر

سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر گفت: از مهرماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۳ هزار تن موادغذایی در بازار این شهرستان توزیع شده یا درحال توزیع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مجید حسینی نژاد، سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: از مهرماه سال جاری تاکنون، ۲۸ تن برنج، ۲۲/۵ گوشت منجمد برزیلی، حدود ۲ تن گوشت گرم، ۷ تن مرغ منجمد، ۴۴ تن شکر، ۴۰ کارتن تخم مرغ، تهیه و به منظور ایجاد تعادل در بازار این شهرستان عرضه شده و یا درحال عرضه است.

وی با اشاره به افزایش میزان جوجه ریزی در مرغداری‌های این شهرستان بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در کشتارگاه رامشیر حدود یکهزار و ۹۱۱ راس دام سبک و ۳۸۸ راس دام سنگین کشتار شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد، اما این کاهش با عرضه گوشت و مرغ تعادلی جبران شده است.

حسینی نژاد در ادامه از بازرسی‌های انجام شده توسط اداره صنعت و معدن و اصناف و ناظران افتخاری در بازار تقدیر بیان کرد و افزود: دلیل اصلی گرانی بهم خوردن تعادل بین عرضه و تقاضا، آثار ناشی از تحریم‌ها و نهادینه نشدن فرهنگ و الگوی مصرف صحیح است و در حال حاضر ۸۹ پرونده تخلف مربوط به واحد‌های صنفی به واحد تعزیرات حکومتی ارسال شد که درنوبت رسیدگی هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر در پایان با اشاره به ضرورت استمرار بازرسی و نظارت‌های مشترک، اصناف، صنعت و معدن و بهداشت اظهار امیدواری کرد و اظهار داشت: با سیاست‌های دولت در ایام عید نوروز ثبات و آرامش بیشتری بر بازار حاکم شود و فروشندگان با رعایت قانون و انصاف و خریداران با الگوی صحیح مصرف، اجاره ندهند دلالان و سودجویان نبض بازار را به دست گیرند.

انتهای پیام/گ

عرضه موادغذایی در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.