پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پی حادثه سقوط بالگرد اورژانس چهارمحال و بختیاری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در پی سقوط بالگرد اورژانس  چهارمحال و بختیاری، دکتر سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف برانگیز حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی استان چهارمحال و بختیاری و در پی آن درگذشت شهادت گونه ۲ تن از کارکنان خدوم مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرکرد و ۳ نفر از خدمه این بالگرد باعث تاثر و تالم آحاد ملت نجیب و قدر شناس ایران اسلامی شده است.

با این وجود خانواده بهداشت و درمان کشور به جهت تعلق خاطری که به خدمتگزاران مردم و مجموعه اورژانس و فوریت‌های پزشکی دارند با حساسیّت و دقت بیشتری وقوع این سانحه غم انگیز را پی گیری می‌کنند و خود را به نوعی خاصّ شریک غم همکارانشان در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می‌دانند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این همکاران فقید، از درگاه خداوند متعال عطای صبر به خانواده‌ها و همکاران گرانقدر و علو درجات را برای این شهیدان بزرگوار راه خدمت به مردم مسالت می‌دارم.

دکتر سید محمد هاشمی شهری
رئیس دانشگاه

همچنین دکتر قاسم میری علی آباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این زمینه پیام تسلیتی صادر کرد.

بسمه تعالی

متاسفانه جمعی از کارکنان زحمتکش و پرتلاش مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرکرد در حین خدمت و در مسیر کمک به مادری باردار دچار سانحه شدند.

اینجانب وظیفه خود می‌دام تا این درگذشت شهات گونه را به خانواده این همکاران و مجموعه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی چهار محال و بختیاری وبه خصوص مدیریت و کارکنان مرکز فوریت های پزشکی آن دانشگاه تسلیت عرض نمایم.

دکتر قاسم میری علی آباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

انتهای پیام / ا

پیام تسلیت در پی حادثه سقوط بالگرد اورژانس چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: حوادث ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار