تشریح برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان سمنان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در سطح استان سمنان در هفته منابع طبیعی از ۱۵ اسفند ماه لغایت ۲۱ اسفند ماه، ۹۵ برنامه اجرا می‌شود.

علینقی حیدریان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: در سطح استان سمنان در هفته منابع طبیعی از ۱۵ اسفند ماه لغایت ۲۱ اسفند ماه، ۹۵ برنامه اجرا می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: مهمترین برنامه در روز ۱۵ اسفند ماه به همراه استاندار سمنان در شهرستان درجزین درختکاری انجام می‌شود.

علینقی حیدریان با اشاره به برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های دیگر بازدید قضات دامغان و شاهرود و میامی از مناطق تاق کاری شده در این شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به آغاز طرح مالچ ریگی در در شهرستان گرمسار اظهار داشت: طرح مالچ ریگی نوعی طرح پژوهشی برای مقابله با ریزگردهاست که امسال در حدود ۵۰ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان سمنان در شهرستان گرمسار اجرایی می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: ۶۰۰ هزار اصله نهال به منظور ترویج فرهنگ درختکاری در بین مردم در هفته منابع طبیعی در استان سمنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات تشریح برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.