در نشست ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد

تبدیل فرهنگ صیانت از منابع طبیعی به یک شناخت عمومی

باهدف ترویج فرهنگ منابع طبیعی وتبدیل این فرهنگ به یک شناخت عمومی در بین اقشار مختلف مردم نشست دیدار ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمدبا مسوولان منابع طبیعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  حکمتیان کیش مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست بر حفظ منابع طبیعی در استان تاکید کرد وگفت:افرادی که حداقل مدت ۳ سال سابقه‌کشت در زمینی را دارند وسه نفر از کارشناسان دادگستری این موضوع را تایید کند به آن‌ها تعلق خواهد گرفت .

وی در زمینه ارایه مجوز برای به کار گیری نیرو در این اداره کل افزود:از سال ۷۷ تاکنون هیچ گونه مجوزی برای جذب نیرو صادر نشده وتنها چند تن از خانواده‌ شهدا دراین اداره استخدام شدند.

حجت الاسلام پناهی مسول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد نیز دراین نشست با قدردانی از صدا وسیمای مرکز استان برای پوشش نماز جمعه در شهرستان‌ها ونقاط مختلف استان گفت:مردم خوشحال می شوند که نماز جمعه پوشش داده می شود .

وی افزود:باتوجه به در پیش روبودن فصل طبیعت وطبیعت گردی وصیانت از جنگل‌ها می طلبد برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا توسط متولیان ورسانه‌ها تهیه شود.

حجت السلام پناهی به واگذاری زمین‌های دشت سقاوه برای ساخت پتروشیمی بویراحمد اشاره کرد وگفت:حفظ جنگل‌ها وطبیعت این منطقه غیر قابل تکرار است ومسولان باید بیشتر از این‌ها به فکر طبیعت بکر استان باشند.

 انتهای پیام/غ

صیانت از منابع طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.