فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: در طول سال جاری این استان میزبان ۲۷۰ هزار زائر از مناطق مختلف کشور بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری با مدیران رسانه ها و خبرنگاران در خصوص نقش استان در دفاع مقدس گفت:آذربايجان غربي یکی از ۵ استان اول درگیر در دفاع مقدس بوده و به جرات می توانم عرض کنم که که سهم این منطقه از سایر مناطق بیشتر است و مردم آذربایجان غربی در طول ۴۰ سال در خط مقدم دفاع مقدس بوده اند.

وی ادامه داد:از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزبان ۲۷۰ هزار زائر از مناطق مختلف کشور بوده ایم و برای سال آینده برای ۵۰۰ هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

سردار شهسواری بیان کرد:مقدمات احداث و ساخت یادمان شهدا از چند سال گذشته به صورت جدی در این استان آغاز شده است که متاسفانه احداث زیرساخت ۵ یادمان به کندی پیش می رود.

وی گفت:اعزام ۱۰ هزار نفر زائر در طی ماه‌های آتی در قالب کاروان راهیان نور به جنوب در دستور کار قرار گرفته است.

سردار شهسواری ادامه داد : آذربايجان غربي دارای بهترین شرایط امنیتی برای سرمایه گذاری است و از مسوولان امر انتظار داریم اهتمام ویژه ای در این حوزه داشته باشند.

 وی در پایان از برگزاری یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر خبر داد و گفت: این مراسم در ارومیه با حضور گسترده خانواده های شهدا،۲۲ اسفند ماه برگزار خواهد شد و دریادار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در آن سخنرانی خواهد کرد.


انتهای پیام/ت

حضور ۴۰ ساله مردم آذربایجان غربی در خط دفاع مقدس

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.