اعتیاد عاملی برای برداشت پنهانی پسر از حساب بانکی پدر

رئیس پلیس فتای سیستان وبلوچستان از دستگیری پسری که در فضای مجازی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پدرش کرده بود خبر داد.

اعتیاد عاملی برای برداشت پنهانی پسر از حساب بانکی پدرسرهنگ علی سرحدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی مراجعه مردی ۶۰ ساله و طرح شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکیش بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا در تحقیقات اولیه متوجه شدند که از حساب بانکی شاکی در چند مرحله مبلغ ۳۰ میلیون ریال برداشت و صرف خرید‌های مجازی شده است.

سرهنگ سرحدی ابراز داشت: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شگرد‌های پلیسی و اقدامات فنی و تخصصی توانستند عامل این برداشت‌های غیر مجاز را که پسر فرد شاکی بود شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که جوانی ۲۴ ساله بود در اعترافات خود گفت: به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن شرایط مالی، در زمانی مناسب به دور از چشم پدر کارت بانکی وی را برداشته و اقدام به فعال کردن رمز دوم آن و از آن پس با داشتن اطلاعات حساب بانکی پدر اقدام به خرید مواد مخدر کرده است.

سرهنگ سرحدی در مورد امنیت اطلاعات حساب بانکی گفت: از اعتماد کاذب و در اختیار قرار دادن کارت عابر بانک و اطلاعات حساب بانکی خود به دیگران جداً خودداری کنید.

رییس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان توصیه کرد: از قرار دادن رمز در کنار کارت‌های بانکی جدا خودداری کنید.

همچنین سامانه پیامک حساب بانکی خود را فعال کنید تا از هرگونه تراکنش حسابتان مطلع شوید و هرگاه شاهد تراکنش غیر مجاز از حساب بانکی تان شدید (حتی مبلغ ناچیز) موضوع را از طریق بانک مربوطه پیگیری و رمز کارت بانکی خود را بصورت دوره‌ای تعویض کنید.

انتهای پیام/گ

 برداشت پنهانی پسر از حساب بانکی پدر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار