رندر و مشخصات پرچمدار بعدی آنر شرکت هوآوی فاش شد +تصویر

به تازگی اطلاعات و ویژگی‌های پرچمدار بعدی آنر یعنی Honor 20 در فضای مجازی منتشر شده است.

مشخصات پرچمدار بعدی آنر شرکت هوآوی فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر - Honor، شرکت زیرمجمومه هوآوی، به سختی برای طراحی پرچمدار بعدی خود تلاش می‌کند. به لطف مطالبی که به تازگی افشا شده مشخصات این گوشی هوشمند و طراحی آن معلوم شده است.

این شایعات نام این گوشی را آنر ۲۰ - Honor 20 ذکر کرده‌اند. به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند صفحه نمایش خود را از گوشی هوآوی P30 که به زودی عرضه می‌شود، قرض گرفته باشد. این بدان معنی است که کاربران باید منتظر یک پنل OLED بزرگ ۶.۱ اینچی باشندکه دارای یک ناچ قطره‌ای کوچک و حاشیه پایینی نازک است. علاوه بر این آن‌ها انتظار می‌رود این دستگاه دارای حاشیه‌های جانبی نازک و حسگر اثر انگشت درون صفحه باشد.

در پشت آنر ۲۰ یک دوربین سه‌گانه به صورت عمودی قرار گرفته است. سنسور بالایی که به صورت جداگانه طراحی شده دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل است. در مقابل آن، سنسور‌های دوم و سوم کیفیت ۲۰ و ۸ مگاپیکسل را ارائه می‌دهند.

متاسفانه نوع کارایی این دو سنسور هنوز مشخص نیست. اما احتمالا یکی از آن‌ها برای ارائه لنز تِله است و دیگر روی عمق سنجی تمرکز دارد. در ضمن دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است و به ما نوید یک کیفیت فوق‌العاده را می‌دهد. آنر ۲۰، قصد دارد با پردازنده Kirin 980 و بالاترین سطح عرضه شود. این تراشه احتمالا با مجموع سه پیکربندی همراه خواهد بود. دو نسخه اول با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم همراه خواهد بود. همچنین پیکربندی سوم با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

مشخصات پرچمدار بعدی آنر شرکت هوآوی فاش شد

سیستم عامل این دستگاه اندروید ۹ پای است که با EMUI 9 همراهی می‌شود. باتری آنر ۲۰ نیز دارای ظرفیت ۳۶۵۰ میلی‌آمپری است و از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. در ضمن برای عملکرد بازی‌ها در این دستگاه پیشرفت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است که تجربه عالی در اجرای بازی‌ها به کاربر می‌دهد.

آنر ۲۰ باید پایان آوریل یا اوایل ماه مه عرضه شود. فروش این گوشی‌های هوشمند باید نسبتا سریع در سراسر جهان آغاز شود. از لحاظ قیمت هم باید گفت: مدل‌های ۶/۸ و ۱۲۸/۸ گیگابایتی به قیمت ۲۹۹۹ یوان (۴۴۷ دلار) و ۳۳۹۹ یوان (۵۰۷ دلار) در چین به فروش می‌رسند. نسخه جدید ۸/۲۵۶ گیگابایتی نیز به قیمت ۳۷۹۹ یوان (۵۶۶ دلار) فروخته خواهد شد. با این حال، قیمت‌ها باید در اروپا و ایالات متحده آمریکا کمی بالاتر باشد.


بیشتر بخوانید: نسل بعدی ایکس باکس به زودی معرفی خواهد شد


انتهای پیام/

مشخصات آنر ۲۰ - Honor 20 را ببینید

برچسب ها: فناوری ، آنر ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار