رادیو تلویزیون در آبان ۹۷؛

خداحافظی مدیران بازنشسته از صدا و سیما/ واکنش مجری «فرمول یک» به حواشی یک برنامه جنجالی

مهمترین رویداد‌های رسانه ملی در آبان ۹۷ را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین رویدادهای رسانه ملی در آبان ماه سال گذشته با گزارشی ازسری برنامه های جدید شبکه های تلویزیونی و آغاز به کار سریال‌هایی چون «دنگ و فنگ روزگار» سپری شد، البته در آبان با اجرایی کردن قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی و اجرایی، ریاست باشگاه خبرنگاران جوان و مدیر شبکه قرآن از کار مجموعه خود خداحافظی کردند.

مهمترین رویداد‌های آبان ۹۷؛

محمد سلوکی با برنامه «فرکانس» به شبکه دو می‌آید

پس از ایام محرم و صفر محمد سلوکی مجری برنامه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار ما از برنامه جدید این شبکه به نام «فرکانس» خبر داد و گفت: این یک برنامه عصرگاهی با محوریت اطلاع و آگاهی برای جوانان در سنین ۱۸ تا ۲۵ سال تدارک دیده شده که سعی می‌کند بدون حرف‌های شعاری و در فضایی کاملا صریح به موضوعات مختلف روز بپردازد.

زمان حراج موزه «دورهمی» مشخص شد

برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری در هر قسمت از مهمان خود هدیه‌ای را برای فروش در موزه «دورهمی» دریافت کردند، هدایایی که در طول چند فصل متوالی جمع آوری شد.

پس از حادثه زلزله کرمانشاه عوامل این برنامه تصمیم گرفتند تا هزینه بدست آمده از فروش اجناس موزه «دورهمی» را به مردم زلزله زده کرمانشاه اهدا کنند. به همین منظور با تصمیم شبکه نسیم و عوامل برنامه «دورهمی» قرار شد همزمان با جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان، حضرت حجت ابن الحسن (عج) برگزار شود.

مهمترین رویداد‌های آبان ۹۷؛

رادیو چه برنامه‌هایی برای اربعین دارد؟

به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی ویژه برنامه‌های متعدد و مختلف از شبکه‌های رادیویی به روی آنتن رفت.

شبکه‌های مختلف رادیویی در طول ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی، با تولید و پخش سیصد و سی و چهار عنوان برنامه به مدت ده هزار و هفتصد دقیقه، زائرین حسینی را همراه زائران حسینی بودند.

سریال جدید شبکه دو مشخص شد

فصل دوم سریال «بچه مهندس» پس از اتمام سریال «بازی نقاب ها» به روی آنتن شبکه دو رفت.

فصل اول سریال بچه مهندس در ماه مبارک رمضان پخش و با استقبال مخاطبان روبرو شد. این سریال پس از فاز اول که به دوران کودکی شخصیت اصلی خود (جواد) اختصاص داشت، و در فصل دوم هم به زندگی این شخصیت در دوره  نوجوانی پرداخته است.

مهمترین رویداد‌های آبان ۹۷؛

سریال بانوی مجتهده امین ساخته می‌شود

علی کلباسی رئیس مرکز سرمایه انسانی رسانه ملی، در آستانه برگزاری چهارمین کنگره بزرگداشت مقام علمی و معنوی بانوی مجتهده «امین» گفت: با همت مرکز اصفهان سریال ۱۳ قسمتی با موضوع زندگی و سلوک بانو امین به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی رسول هنرمند در دست تولید است.

«رادیو انقلاب» ۲۰ آبان راه‌اندازی می‌شود

دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب معاونت صدا اعلام کرد که رادیو انقلاب روز یکشنبه ۲۰ آبان‌ماه راه‌اندازی می‌شود.

«خندوانه» و «کودک شو» روی آنتن شبکه نسیم می‌روند

پس از اتمام ماه محرم و صفر و ایام عزاداری اهل بیت (ع) و همزمان با فرارسیدن ماه ربیع الاول، شبکه نسیم با سری جدید برنامه های «خندوانه» و «کودک شو» همراه مخاطبان شد.

مهمترین رویداد‌های آبان ۹۷؛

زمان پخش «خندوانه» و «قاچ» مشخص شد

با اعلام شبکه نسیم برای شروع برنامه های جدید «خندوانه» و «کودک شو»، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود از زمان قطعی پخش «خندوانه» و «قاچ» خبر داد.

ریاست باشگاه خبرنگاران جوان مسئولیت‌هایش را واگذار کرد

با اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی و اجرایی، مجتبی ستوده نیا ریاست باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز بیست و چهارم آبان ماه مسئولیت‌های خود را واگذار و از همکاران این مجموعه خداحافظی کرد.

پاسخ علی ضیا به حواشی حضور پدر و کودک سرطانی‌اش در برنامه فرمول یک

سید علی ضیاء مجری و تهیه‌کننده برنامه فرمول یک پس از حواشی به وجود آمده در برنامه خود پیرامون حضور پدر کودکی که سرطان داشت، طی نشستی خبری به تمام سوال های خبرنگاران پاسخ داد و از ورود قوه قضائیه به این پرونده خبر داد.

مهمترین رویداد‌های آبان ۹۷؛

خداحافظی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

محمد حسین محمد زاده مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما با حضور در جمع کارکنان این شبکه و اعلام اقدام تسویه جهت بازنشستگی خود در پی احترام به قانون، از زحمات کارکنان تقدیر و آرزوی توفیق روزافزون کارکنان را خواستار و از آنها خداحافظی کرد.

«دنگ و فنگ روزگار» کلید خورد/ تصویربرداری در ۷۰ لوکیشن

مجموعه تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی به تازگی وارد مرحله تولید شده است و به گفته امیر طالبی کاشانی تهیه کننده، این مجموعه در بیش از ۷۰ لوکیشن در تهران تصویربرداری شده است.

تصویربرداری این سریال چندی پیش در یکی از لوکیشن‌های این مجموعه در شهرری آغاز شد و لوکیشن بعدی این مجموعه بیمارستانی در منطقه چیتگر و سپس ولنجک بود.

مهمترین رویداد‌های آبان ۹۷؛

دستپختی‌ها از مردم عذرخواهی کردند + فیلم

برنامه تلویزیونی «دستپخت» چند فصلی است که با آموزش و مسابقه بزرگ آشپزی از شبکه یک سیما پخش شده است، اما در یکی از قسمت‌های این برنامه یکی از داوران پس از چشیدن غذای شرکت کنندگان رفتار زننده‌ای با او داشت که منجر به واکنش منفی کاربران فضای مجازی شد.

در همین راستا، سید وحید حسینی مجری و تهیه کننده برنامه «دستپخت» در گفتگو با خبرنگار ما از مردم و مخاطبان «دستپخت» عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار