طرح جامع ترافیکی شهرکرد تهیه و اجرا می‌شود

شهردار شهرکرد از تهیه و اجرای طرح جامع ترافیکی این شهر برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نورالله غلامیان شهردار شهرکرد با بیان اینکه تهیه طرح جامع ترافیکی شهرکرد از ابتدای سال ۱۳۹۸ آغاز و عملیاتی می‌شود گفت: این طرح پس از ۱۸ ماه مطالعه گردآوری و تدوین خواهد شد.
 
وی افزود: با اجرای طرح جامع ترافیکی شهرکرد، وضعیت ترافیک در مرکز چهارمحال و بختیاری حداقل برای یک افق ۱۰ ساله ساماندهی می‌شود.

غلامیان ادامه داد: روان سازی ترافیک، مکان یابی پارکینگ‌های مورد نیاز شهری، پیش بینی ایستگاه‌ها و پارک سوارها، اصلاح هندسی تقاطع‌ها و میدان ها، ساخت زیر و روگذر، اصلاح معابر و چهارراه ها، حمل و نقل ترکیبی و توزیع متوازن کاربری‌ها و تمرکززدایی در سطح شهر، در طرح جامع ترافیکی شهرکرد پیش بینی شده است.

وی، تردد خودرو‌های تک سرنشین، استفاده کم از ناوگان حمل و نقل عمومی، باریک بودن خیابان‌ها و نبود تقاطع‌های غیر همسطح را جزو مهمترین عوامل تشدید ترافیک در شهرکرد بیان و اضافه کرد: با اجرای طرح جامع ترافیکی شهرکرد وضعیت این شهر در حوزه کاهش ترافیک و ارتقای کمی و کیفی وضعیت تردد و خدمات رسانی به مردم بهبود می‌یابد.

به گفته غلامیان؛ به منظور بهبود مشکل ترافیک، ۳۰۰ میلیارد ریال در بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری شهرکرد برای خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری پیش بینی شد.

انتهای پیام/ز

اجرای طرح جامع ترافیکی شهرکرد

برچسب ها: ترافیک ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار