خدمات رسانی شهرداری به شهروندان سنندجی در آستانه نوروز

رییس سازمان پسماند شهرداری سنندج از آغاز عملیات پاکسازی مبادی ورودی و خروجی سنندج از ضایعات خاک و نخاله خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رییس سازمان پسماند شهرداری سنندج گفت: در راستای طرح استقبال از نوروز علاوه بر جمع آوری تمامی ضایعات خاک و نخاله درمبادی ورودی و خروجی سطح شهر مخازن جمع آوری زباله هم شستشو ورنگ آمیزی می‌شود.

سیروان غفوری گفت: به همین منظورو با همکاری مناطق سه گانه کلیه خاک و نخاله از مبادی ورودی و خروجی و ضایعات ساختمانی نیز از سطح شهر به ویژه معابر اصلی جمع آوری می‌شود.

وی گفت: این مهم در راستای بهسازی مسیر‌ها به ویژه مبادی ورودی و خروجی، از بین بردن آلاینده‌های زیست محیطی، ایجاد نما و منظر زیبا و مناسب برای شهروندان و مسافران در آستانه فرا رسیدن سال نو انجام خواهد شد.

وی افزود: شستشو و رنگ آمیزی مخازن جمع آوری زباله هم یکی دیگر اقداماتی است که شهرداری مناطق در سطح شهر در حال اجرای آن هستند.

غفوری خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان پسماند می‌توان به جمع آوری نخاله‌های تخلیه شده در سطح معابر، شستشوی انهار و کانال‌های سطح شهر و لایروبی کانال‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی اشاره کرد.

رییس سازمان پسماند شهرداری سنندج با بیان اینکه درروز‌های پایانی سال شاهد افزایش حجم پسماند هستیم از شهروندان درخواست نمود: با تعامل وهمکاری با پاکبان‌های خدوم وزحمتکش مارا در پاکیزه نگه داشتن سطح شهر در ایام سال نو یاری کنند.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات رسانی شهرداری در آستانه نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.