اعلام محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه غریبان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : فردا همزمان با پنجشنبه غریبان محدودیت‌های ترافیکی در اطراف باغ فردوس شهر کرمانشاه اعمال می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل‌اله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : در روز پنجشنبه غریبان محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هشت صبح در اطراف باغ فردوس کرمانشاه اعمال خواهد شد.

وی گفت : بر اساس این محدودیت‌ها تردد خودرو‌های شخصی از تقاطع شهید غیرتمند در بزرگراه حضرت امام (ره) به سمت میدان آزادی و تقاطع جلیلی به سمت میدان آزادی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: همچنین در محدوده میدان ارتش از منبع آب جعفرآباد به سمت باغ فردوس و بلوار کیهانشهر محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح ترافیکی مذکور از هشت صبح آغاز خواهد شد و تا عادی شدن وضعیت ترافیکی در اطراف باغ فردوس ادامه خواهد داشت.

شیری خواستار تردد رانندگان از مسیر‌های جایگزین شد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با تاکسیرانی و اتوبوسرانی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد، افزود: مردم جهت عزیمت به باغ فردوس از به همراه آوردن خودرو‌های شخصی در این روز بپرهیزند و از ناوگان حمل و نقل عمومی بهره گیرند .

 

 

انتهای پیام/د

محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه غریبان از ساعت هشت صبح اعمال می شود

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار