امام جمعه بوکان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره پاکی، صداقت و خدمات دهی خود را حفظ کرده است.

ماموستا ملا عباس احمدی امام جمعه بوکان در گفت وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با بیان اینکه کمیته امداد که به دستور امام راحل (ره) با هدف خدمت به فقرا و نیازمندان جامعه ایرانِ اسلامی تاسیس شد، در حقیقت نهادی پاک و درست است که توانسته در طول ۴۰ سال خدمت خود، این پاکی، صداقت و خدمات دهی را حفظ کند، اظهار داشت: کمیته امداد جزو نهاد‌هایی است که اعتماد جامعه به آن، روز به روز بیشتر می‌شود و افزایش می‌یابد.

وی افزود: وظیفه کمیته امداد خمینی (ره) شناسایی، تحت پوشش قراردادن و کمک به نیازمندان جامعه است و طبق شرایط اخذ شده، این نهاد توانسته فقرا و نیازمندان زیادی را چه در سطح کشور و چه در سطح شهرستان بوکان، شناسایی و در حد توان، خدمات شایانی را به آن‌ها ارائه بدهد.

احمدی تصریح کرد: کسانی که به عنوان کارکنان و خدمتگذار در کمیته امداد امام خمینی (ره) به جامعه ایران اسلامی خدمت می‌کنند، صادقانه عمل می‌کنند و توانسته اند اعتماد مردم را به خوبی جلب کنند و همان شیوه‌ای نیکویی که در ابتدای تاسیس این نهاد شروع به کار کرده اند، فعالیت خود را ادامه دهند و در حال حاضر جمع زیادی از نیازمندان جامعه تحت پوشش این نهاد هستند و از خدمات بهداشتی، تحصیلی و فرهنگی بهره‌مند شده اند.

امام جمعه بوکان در پایان تاکید کرد: از همشهریان عزیز درخواست دارم که صدقات، زکات و نزولات خود را تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره) بدهند تا در این نهاد پاک در کمک رسانی به فقرا و نیازمندان دست بازتری داشته باشد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله اولین نهاد‌هایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در چهاردهم اسفند سال ۱۳۵۷ توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

امداد رسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند با رعایت کرامت انسانی و عزت نفس آنان، حمایت هدفمند و ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده‌های تحت پوشش، تلاش برای پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور، کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال پایدار اقشار نیازمند، ارایه خدمات اجتماعی و حمایتی در جهت توانمند سازی نیازمندان شامل توسعه پوشش بیمه اجتماعی، از جمله فعالیت این نهاد است.
 
انتهای پیام/م

اعتماد مردم به کمیته امداد بیشتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.