زرند تمامی زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری را دارد

فرماندار زرند گفت: شهرستان زرند با وجود زیرساخت‌های کامل و آماده مربوطه همچون راه و راه آهن، نیروی کار متخصص و کارآمد آمادگی میزبانی از هرگونه سرمایه گذاری را در خود دارد.

 زرند تمامی زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری را داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت: تمامی مسئولین شهرستان نسبت به تأمین امنیت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران، متعهد هستند.

وی ضمن اشاره به پتانسیل‌های بسیار بالقوه زرند در بخش‌های مختلفی از جمله کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع و معادن، تصریح کرد: با راه اندازی کارخانه تولید فولاد زرند ایرانیان در سال آینده، چرخه تولید فولاد در شهرستان کامل می‌شود و زرند به عنوان یکی از قطب‌های نو ظهور صنعتی کشور و خاورمیانه، حرفی برای گفتن خواهد داشت.

خنجری ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل گروه صنعتی زراوند که جهت جذب این گرو‌های سرمایه گذاری خارجی با آن‌ها در حال مذاکره می‌باشند و با استقبال از حضور سرمایه گذاران خارجی برای توسعه بخش صنعت و معدن و ایجاد اشتغال در شهرستان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با هرگونه همکاری و تعامل، بستر‌ها و شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی در زرند را فراهم کرده تا از این مسیر شاهد رونق اقتصادی و ایجاد تولید و اشتغال فراگیر در شهرستان باشیم.

فرماندار زرند با تأکید بر اینکه جذب نیروی کار برای هرگونه سرمایه گذاری در شهرستان باید بصورت بومی گزینی حداکثری باشد، بیان کرد: مسئولین شهرستان نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای دارند و جهت تامین هر تعداد نیروی کار بومی درخواستی سرمایه گذاران، فرمانداری و اداره کار زرند متعهد می‌شوند.


انتهای پیام/س

وجود زیرساخت‌های کامل و آماده سرمایه گذاری در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار