سرمربی تیم پدیده شهر خودرو؛

تیم پدیده شهر خودرو تیمی با ظرفیتی محدود، ولی آرزو‌هایی زیاد

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو گفت: یک تیم با ظرفیتی محدود هستیم، اما آرزو‌های خیلی زیادی داریم و بازیکنانم تا اینجا نشان داده‌اند که ذهن و تفکرات بزرگی دارند.

تیم پدیده شهر خودرو تیمی با ظرفیتی محدود، ولی آرزو‌هایی زیادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: شرایط خاصی در جدول رده بندی داریم و هر بازی برای ما شبیه به فینال است هر امتیازی که به ویژه از بازی‌های خانگی می‌گیریم، برای ما ارزش بالایی دارد.


وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن شخصیت تیمی بالا، مدیریت خوب و کادرفنی با دانشی دارد و از تیم‌های باسابقه ایران است. افزود: ما فردا برای برد به زمین می‌رویم و هدفمان فقط پیروزی است، هرچند می‌دانیم که باید زحمت زیادی بکشیم، زیرا مقابل تیمی آسیایی بازی داریم و امیدوارم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد و، وارد کانال ۴۰ امتیازی شویم.

گل محمدی گفت: خوشبختانه با حضور حمیداوی، همه چیز بهتر شده و باید از ایشان تشکر کنیم، واقعا شرایط و روز‌های سختی را پیش از حضور وی تجربه می‌کردیم اما این روز‌ها با آرامش خاطر کامل صرفا روی مسائل فنی تمرکز می‌کنیم.


سرمربی تیم پدیده با اشاره به حضور گسترده هواداران در کنار پدیده شهرخودرو گفت: با نتایجی که این فصل کسب کردیم صاحب هوادارانی شدیم که در کنار ما در سرما و گرما کنارمان هستند. این علاقه عاطفی متقابل است و برای هم حاضر به فداکاری هستیم.

وی در خصوص مشکل زمین تمرین پدیده شهرخودرو گفت: متاسفانه مشکل که به آن صورت حل نشده، ولی منتظریم با آغاز فصل بهار و گرم شدن هوا، شرایط بهتر شود. دیروز یک جلسه تمرینی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کردیم که برای هر جلسه تمرینی حدودا ۲۰ میلیون از ما می‌گیرند، اما رقم آن به قدری بالاست که عذاب وجدان می‌گیریم وقتی آنجا تمرین می‌کنیم.

انتهای خبر//ح. ص.
 


برگزاری نشست خبری پیش از بازی تیم پدیده شهر خودرو با تیم ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.