مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

اقتصاد استان باید برمبنای گردشگری تعریف شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه گردشگری محور اول توسعه استان اردبیل است، اقتصاد استان باید بر مبنای گردشگری تعریف شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: رونق گردشگری در حقیقت رونق اقتصادی کل استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اداره میراث فرهنگی باید متفاوت تر از گذشته باشد، افزود: انتظار میرود امسال شاهد افزایش قابل توجه ورود گردشگران به استان باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به افزایش سفرها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری بی نظیر در نقاط مختلف استان همراه با برنامه ریزی برای توزیع سفر می تواند به اقتصاد نوروزی استان کمک کند.

فلاحی با اشاره به اینکه توسعه استان عزم جدی را می طلبد، بیان کرد: ما با ارائه خدمات با کیفیت و تشدید نظارت ها میتوانیم نظر گردشگران را جلب کنیم که این خود نیز به توسعه استان کمک می کند.

وی همچنین به اجرای رویدادهای مختلف اشاره کرد و گفت: استقرار گروه های هنری در موزه های استان برای اجرای برنامه های آیینی نوروزی نیز می تواند در ایجاد حس رضایت خاطر گردشگران کمک کند.

انتهای پیام/ع

رونق گردشگری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.