وطنی میزبان دیدار حساس نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و یکم

دو تیم قرمزپوش نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یکی از دیدار‌های حساس که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر حائز اهمیت باشد، جدال بین شاگردان برانکو ایوانکوویچ و مجید جلالی است.

قرمز پوشان پایتخت در حالی گام به میدان وطنی خواهند گذاشت که دردیدار آسیایی سه شنبه شب خود مقابل رقیب ازبکستانی به سه امتیاز نرسیدند و با خستگی ناشی از این بازی به قائمشهر سفر خواهند کرد.

در طرف مقابل، نساجی که در دیدار هفته قبل خود مقابل زردپوشان نفت مسجد سلیمان در دقایق آخر غافلگیر شد، برای کسب حداکثر امتیاز گام به میدان خواهند گذاشت.

در جدال بین سرخپوشان تهران و قائمشهر، اسامی فراوانی در لیست غایبین به چشم می‌خورند، از نساجی قائمشهر حمیدرضا دیوسالار و محمد عباس زاده به دلیل مصدومیت و حامد لک به دلیل محرومیت قطعا در این دیدار حاضر نخواهند بود و در طرف مقابل در پرسپولیس هم شایان مصلح، امید عالیشاه، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه به دلیل مصدومیت و سیامک نعمتی به دلیل محرومیت حضور نخواهند داشت.

جدال دو تیم قرمزپوش پرسپولیس و نساجی فردا جمعه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه وطنی و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار خواهد شد.
گفتنی است پرسپولیس با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۰ بازی در صدر جدول و نساجی با ۲۲ امتیاز از بیست هفته گذشته در رده نهم قرار گرفته اند.

انتهای پیام/آ

نساجی-پرسپولیس، ۳ امتیاز حساس ورزشگاه وطنی به حساب کدام تیم واریز خواهد شد؟

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار