اهدا بیش از ۱۱۰۰ دست لباس به دانش آموزان نیازمند در اراک

یک بنیاد خیریه بیش از ۱۱۰۰ دست لباس کامل را به دانش اموزان نیازمند اهدا کرد.

اهدا  بیش از ۱۱۰۰ دست لباس به دانش آموزان نیازمند در اراکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بنیاد خیریه محسنی امروز بیش از ۱۱۰۰ دست لباس کامل شامل شلوار پیراهن کاپشن و کفش به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار داد.

سیفی مدیر بنیاد خیریه محسنی اراک   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه این لباس‌ها در بین ۱۱۰ مدرسه و تعدادی از روستا‌های تحت پوشش بنیاد خیریه محسنی تقسیم می‌شود تا به دانش آموزان نیازمند اهدا شود افزود: بیش از ۲۰ سال است که این کار خیر و خداپسندانه توسط این بنیاد در پایان سال انجام میشود.

وی اضافه کرد: بنیاد خیریه محسنی در سال ۱۳۷۷ تاسیس شده که تاکنون کار‌های نیک بسیار از قبیل: ساخت بخش قلب بیمارستان امیرکبیر و خرید یک دستگاه آمبولانس را نیز انجام داده است.

مدیر بنیاد خیریه محسنی اراک بیان کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد نیز تحت پوشش این بنیاد هستند و بنیاد به دانشجویانی که ازاستعداد خوبی برخوردار باشند، ولی از توان مالی کمی برخوردارن نیز در تامین نیاز‌های تحصیلی آن‌ها کمک می‌کند.

خیر این بنیاد آقای محمدحسین محسنی از نوادگان آیت‌الله حاج آقا محسن اراکی است.

انتهای پیام / ج.

یک بنیاد خیریه بیش از ۱۱۰۰ دست لباس کامل دانش آموزی به آموزش و پرورش استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.