مشارکت ۳۳ درصدی مردم اردبیل در جشن نیکوکاری

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: دومین مرحله از جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه در ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه شاهد افزایش ۳۳ درصدی مشارکت مردم در جشن نیکوکاری هستیم افزود: در طول سال جاری و با یاری مردم خیر و نوع دوست استان اردبیل ۳۳ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده و در اختیار مددجویان و نیازمندان مناطق محروم قرار گرفته است.

وی افزود: کمک‌های نقدی جمع آوری شده مردم استان اردبیل در جشن نیکوکاری در طی مدت ۳ روز به حساب مددجویان واریز و هدایای غیر نقدی در قالب بسته‌های عیدی به نیازمندان تحویل داده خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه خیرین و مراکز نیکوکاری نقش بسیاری مهمی در جمع آوری کمک‌های مردمی دارند تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ موسسه خیریه ضمن همکاری با کمیته امداد در جهت فرهنگ سازی این عمل نیکو گام‌های بزرگی برداشته اند.

دشتی همچنین از خیرین و مردم نوع دوست استان اردبیل خواست با شماره گیری سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ میزان و نحوه مشارکت خود را اعلام و در جهت افزایش میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

جمع آوری کمک های نقدی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.