دادستان استان سمنان تاکید کرد؛

آموزش های لازم به دانش آموزان برای جلوگیری از ورود مواد محترقه به استان

آسیابی گفت: جامعه هدف در چهارشنبه آخر سال دانش آموزان هستند و باید با هماهنگی آموزش و پرورش استان سمنان آموزش های لازم به این افراد داده شود.

آموزش های لازم به دانش آموزان برای جلوگیری از ورود مواد محترقه به استانشورای هماهنگی دادستان ها و روسای بخش قضایی در دادگستری استان سمنان تشکیل شد .

این شورا به صورت ویدیو کنفرانس با حضور دادستان سمنان و روسای دادگاه های بخش های استان سمنان برگزار و در مورد پیشگیری و مقابله با جرایم چهارشنبه آخر سال، پیشگیری از سرقت در ایام نوروز و جلوگیری از سوانح جاده ای و کاهش تصادفات تبادل نظر و دستورات لازم به شعب دادگاه ها ابلاغ شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در شورای هماهنگی دادستان ها و روسای بخش قضایی در دادگستری استان گفت: برای جلوگیری از ورود مواد محترقه به استان در ورودی ها و خروجی های استان گشت های ایست و بازرسی برپا و خودروها کنترل می شود .

وی با بیان اینکه جامعه هدف در چهارشنبه آخر سال دانش آموزان هستند گفت : مقرر شد با هماهنگی آموزش و پرورش استان سمنان آموزش های لازم به این افراد داده شود .

دادستان سمنان همچنین در خصوص پیگیری حقوق عامه هم گفت: در آخرین ارزیابی کشور استان سمنان توانست رتبه دوم را در کشور کسب کند و در بخش پیشگیری از جرایم هم در کشور از رتبه های برتر هستیم.

انتهای پیام / گ

شورای هماهنگی دادستان های استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار