تارتار: قلعه نویی مربی باهوشی است/ از تاج خواهش می‌کنم VAR را راه اندازی کند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: قلعه نوعی می‌داند در فوتبال ایران چگونه نتیجه بگیرد و مربی بسیار باهوشی است.

تارتار: قلعه نوعی مربی باهوشی است/ از تاج خواهش می کنم VAR را راه اندازی کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از شکست مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار کرد: فرا رسیدن ماه پربرکت رجب و تولد امام محمد باقر (ع) را تبریک می گویم. به تیم سپاهان هواداران این تیم بابت پیروزی که به دست آوردند تبریک می گویم. به امیر قلعه نویی هم که در هر تیمی حضور می یابد شخصیت قهرمانی را به تیم منتقل می کند تبریک می گویم، او می داند در فوتبال ایران چگونه نتیجه بگیرد و مربی بسیار باهوشی است.

اسیر تاکتیک غیرقابل مهار تیم سپاهان شدیم

او در مورد این دیدار گفت: شاهد یک بازی برابر بودیم اما در دقایق پایانی نیمه اول اسیر تاکتیک غیرقابل مهار تیم سپاهان شدیم و گل خوردیم. در نیمه دوم شرایط به نفع ما در حال پیش رفتن بود که اخراج بازیکنمان کارمان را تمام کرد. فوتبال خوبی بود و بازیکنانمان با وجود تمام مشکلات مردانه برای تیمشان جنگیدند. امروز یک بازیکن جوان بسیار خوب به اسم امین شعبانی به فوتبال کشورمان معرفی کردیم که توانست جای خالی بازیکنانمان در قلب دفاع را پر کند.

داور بازیکنمان را با سختگیری اخراج کرد

تارتار در مورد اخراج محمد مهدی عسگری گفت: کارت اولی که به این بازیکن داده شده بود صحیحی بود اما کارت زرد دوم با سختگیری داده شد و صحنه ی اخراجش باید کارشناسی شود. بازیکن ما کم تجربگی کرد و در دقایقی که ما بازی را در اختیار داشتیم اخراج شد.

تنها راه حل اشتباهات داوری سیستم کمک داور ویدویی است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد اعتراض تیم های لیگ برتری به داوری های انجام شده بیان کرد: زمانی که تمام ۱۶ تیم حاضر در لیگ نسبت به داوری ها اعتراض دارند حتما مشکلی وجود دارد. پارس جزو تیم هایی است که از داوری بسیار ضرر دیده است و فکر می کنم تنها راه حل این موضوع راه اندازی سیستم کمک داور ویدویی باشد. این سیستم هرچقدر هم هزینه داشته باشد باید در لیگ ما اجرایی شود. من از مهدی تاج خواهش می کنم که این کار را انجام دهد.

قلعه نویی می داند در فوتبال ما باید چگونه عمل کند

او در مورد داوری ها ادامه داد: داوران فوتبال ما کم تجربه هستند و این موضوع به تیم ها ضربه می زند. با یک تصمیم اشتباه داور تمام زحمت هایی که یک تیم کشیده است به هدر می رود. در حال حاضر امیر قلعه نوعی می داند در فوتبال ما باید چگونه عمل کند. در فوتبال ما نتیجه گیری مهم است که قلعه نوعی در این کار استاد است. هرچقدر که زمان بگذرد در نهایت همه نتیجه هایی که گرفته شده را به یاد خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

 سپاهان اصفهان ۱ - پارس جنوبی جم صفر / بازگشت طلایی پوشان به صدر جدول

لحظه به لحظه با هفته‌ی بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

دشتی: مقابل فولاد به حقمان رسیدیم/ فقط علی دایی برای رفع مشکلات سایپا تلاش می‌کند


انتهای پیام/

صحبت های تارتار بعد از شکست مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار