دشتی: مقابل فولاد به حقمان رسیدیم/ فقط علی دایی برای رفع مشکلات سایپا تلاش می‌کند

بازیکن تیم سایپا گفت: برای برد به مصاف فولاد آمده بودیم و به حقمان رسیدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دشتی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال سایپا تهران مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه مدت‌ها نبرده بودیم تنها برای برد مصاف فولاد آمدیم. در بازی هفته پیش با پارس جنوبی جم هم اگر پنالتی مان گل می‌شد پیروز شده و با ۳ امتیاز بازی امروز در رتبه بالاتری قرار می‌گرفتیم. خدا را شکر بازیکنان سایپا زحمت کشیدند و به چیزی که حقمان بود رسیدیم.

او افزود: سایپا تیم جوانی است و خیلی کار دارد. انشالله هر چه جلوتر برویم نتایج بهتری هم می‌گیریم.

هافبک - مدافع سایپا درباره مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: از مدیریت باشگاه و کارخانه می‌خواهم به تیم کمک کنند چراکه بازیکنان سایپا خانواده دارند و باید مشکلات حل شود. تنها علی دایی است که برای رفع مسائل مالی تلاش می‌کند و باید مدیران هم کمک کنند تا با تمرکز بیشتری کار کنیم و در دیدار‌های آتی بهتر نتیجه بگیریم.

دشتی درباره تغییر پستش در تیم سایپا و بازی کردن در پست دفاع راست گفت: دوست دارم در پست تخصصی ام یعنی هافبک کناری بازی کنم، اما وقتی علی دایی می‌گوید دفاع راست بازی کن مجبورم به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارم و هر جا او بگوید بازی کنم. هرچه توان دارم به کار می‌گیرم تا بتوانم جواب اعتماد علی دایی را بدهم.


بیشتر بخوانید:

اتفاق عجیب در پایان دیدار سایپا و فولاد/ گوشی دایی مفقود شد!

قطبی: بازی سختی برای ما بود/ هیچوقت مشکلاتمان را رسانه‌ای نمی‌کنیم

سایپا ۱ - فولاد خوزستان صفر / شاگردان امپراطور مقابل خودروسازان کم آوردند + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات دشتی پس از دیدار برابر فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار