رییس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

آغاز طرح نوروزی پلیس راه استان از ۲۷ اسفندماه

رییس پلیس راه استان ایلام گفت: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۷ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.

آغاز طرح نوروزی پلیس راه استان از ۲۷ اسفندماه

سرهنگ رضا همتی زاده رییس پلیس راه استان ایلام  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، گفت:در اجرای این طرح ۳۰ تیم کنترل محسوس و نا محسوس در قالب گشت‌های پلیس راه در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شده و همه جاده‌ها و محور‌های ارتباطی را کنترل می‌کنند.

وی مهمترین هدف اجرای این طرح را کنترل ترافیکی جاده‌های استان و جلوگیری از سوانح رانندگی عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان به اجرای رزمایش نوروزی پلیس در ۲۹ اسفندماه اشاره کرد وافزود: در ایام نوروز دو هزار و ۵۰۰ بروشور آموزشی در بین رانندگان و مسافران توزیع و همچنین بنر‌های آموزشی و هشدار دهنده در محور‌های ارتباطی و حادثه خیز استان نصب می‌شود.

سرهنگ همتی زاده به اجرای طرح کنترل سلامت رانندگان اشاره کرد و ادامه داد:در ایام نوروز خودرو‌های دارای دو تخلف همزمان که مرتکب تخلفات حادثه ساز همچون (سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و حرکات مارپیچ و..) شوند خودرو آن‌ها توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه در اجرای طرح نوروزی پلیس از ظرفیت دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار در محور‌های مواصلاتی استان استفاده می‌شود اضافه کرد: همچنین در این ایام توسط سامانه سپهتن عملکرد رانندگان وسایل نقلیه مسافربری بویژه اتوبوس‌ها رصد می‌شود.

انتهای پیام/ د

اجرای طرح نوروزی پلس راه در ایلام

برچسب ها: نوروز ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.