فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی عنوان کرد؛

افزایش بیش از ۹۱ درصدی کشفیات و کاهش ۳۲ درصدی وقوع سرقت در ملکشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از افزایش بیش از ۹۱ درصدی کشفیات و کاهش ۳۲ درصدی وقوع سرقت در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبرداد.

افزایش بیش از ۹۱ درصدی کشفیات و کاهش ۳۲ درصدی وقوع سرقت در ملکشاهی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ملکشاهی، آمار کشفیات سرقت‌ها در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۹۱ درصد افزایش و همچنین میزان وقوع سرقت‌ها نیز ۳۲ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و اقدامات اطلاعاتی، افزایش گشت‌های خودرویی، اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار و نیز همراهی خوب مردم از عمده‌ترین دلایل افزایش کشفیات در این شهرستان بوده است.

وی در ادامه افزود: اجرای مداوم و مستمر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقین و مجرمان سابقه‌دار، احساس امنیت در شهروندان را افزایش داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان به شهروندان اضافه کرد: با اقدامات پیشگرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار و نیز استفاده از نگهبان برای اماکن خصوصی، کارگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان بخصوص در ایام تعطیلات نوروز پیشگیری نمایند.

انتهای پیام/ د

افزایش کشفیات سرقت ها در ملکشاهی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.