بیش از ۳۶ میلیارد تومان، اعتبارات مرحله سوم اشتغال روستایی

۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اعتبارات مرحله سوم اشتغال روستایی به استان ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اعلام این خبر گفت: این اعتبارات ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اعتبارات مرحله سوم اشتغال روستایی قرض الحسنه برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی در مرحله سوم به صندوق کارآفرینی امید استان ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه با ابلاغ مرحله سوم اعتبارات، صندوق کارآفرینی امید استان آماده پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به طرح‌های ثبت نام شده روستائیان و عشایر در سامانه کارا بعد از تصویب و ابلاغ از سوی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان است.

زنگنه با بیان اینکه از ابتدای سال در مجموع اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان در سه مرحله ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اظهار کرد: از این اعتبارات تا پایان بهمن بیش از ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۵۶۰ طرح پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: از تسهیلات پرداخت شده ۲۱ میلیارد تومان به ۳۲۱ طرح در بخش کشاورزی و عشایری و زیربخش‌های مرتبط با آن، ۵ میلیارد تومان به ۳۵ طرح در بخش صنایع و معادن کوچک، ۲ میلیارد تومان به ۳۱ طرح در بخش خدمات و فناوری اطلاعات، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ۷۶ در بخش گردشگری و بوم گردی وصنایع دستی و همچنین ۳ میلیارد تومان به ۹۷ طرح در بخش صندوق‌های خرد محلی بانوان روستایی پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات به نهاد‌های حمایتی کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی گفت: در این زمینه تاکنون به ۵۰ طرح ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم.

انتهای پیام / ط ا

پرداخت تسهیلات به نهاد‌های حمایتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار