حضور بیش از ۵۰۰ جهادگر لحظه تحویل سال در مناطق محروم

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گفت: بیش از ۵۰۰ جهادگر لحظه تحویل سال در مناطق محروم خواهند بود و با برنامه‌های ویژه‌ای که برنامه ریزی شده است به استقبال سال جدید خواهند رفت.

 هنری رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حدود دو هزار و ۱۴۰ نفر از جهادگران در قالب ۱۵۱ گروه در ایام نوروز برای حضور در مناطق مختلف استان جهت شرکت در اردو‌های جهادی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: هزار ۲۷۷ نفر از برادران و ۸۶۳ نفر را خواهران تشکیل می دهند.

هنری با بیان اینکه ۷ گروه مهمان تا کنون برنامه‌های خود را قطعی کرده اند اظهار کرد:  تعداد این افراد به ۶۰۶ نفر میرسد که اکثر آن‌ها از دانشجویان دانشگاه‌های تهران هستند که در ایام نوروز در استان حضور پیدا خواهند کرد که ۳۸۵ نفر برادر و ۲۲۱ نفر را خواهران تشکیل می دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی  ادامه داد: گروه‌های جهادی مهمان در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، درمیان و طبس حضور خواهند داشت و مابقی گروه‌های جهادی که گروه‌های جهادی بومی استان هستند بر اساس منطقه جغرافیایی هدفی که برای هر گروه مشخص شده است در مناطق حضور پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌هایی که در بازه زمانی مشخص شده، آمار و اطلاعات و احصای مشکلات روستا‌ها را نیز خواهند داشت و برنامه‌ای را در آینده نزدیک برای حضور ۵ ساله در منطقه تدوین خواهند کرد.

هنری  تصریح کرد: نقاط هدف گروه‌های جهادی حدود ۱۵۰ نقطه است که ۱۲۱ نقطه روستایی است و حدود ۳۰ نقطه مربوط به حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم شهری است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به اینکه نیمه دوم تعطیلات نوروز مصادف است با برگزاری ایام اعتکاف، پیش بینی شده گروه‌های جهادی از برنامه‌های مربوط به اعتکاف که در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام / ط ا

۱۵۰ نقطه  هدف گروه‌های جهادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.