معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

مهلت ۲ ماهه معاون استاندار برای ارائه برنامه‌های محرومیت زدایی/لزوم اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:تمام دستگاه های اجرایی عضو کارگروه بسیج سازندگی مکلف هستند تا پایان فروردین ماه ۹۸ برنامه های محرومیت زدایی خود را اعلام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در کارگروه استانی ایجاد هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر برنامه‌های بسیج سازندگی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه بسیج سازندگی مکلف هستند تا پایان فروردین ماه ۹۸ برنامه‌های محرومیت زدایی خود را اعلام کنند.

وی افزود: بسیج یکی از ظرفیت‌های بی بدیل در کشور بوده که تاکنون پروژه‌های محرومیت زدایی زیادی در سطح کشور و استان اجرا کرده است.

علوی مقدم با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید بخشی از پروژه‌های خود را به بسیج سازندگی واگذار کنند، گفت: امروز بسیج و سپاه تبدیل به سازندگی قوی شده که بسیاری از پروژه‌ها را با کیفیت بالا و حداقل اعتبارات تکمیل می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه مکلف هستند با هماهنگی بسیج سازندگی و دفتر روستایی استانداری نسبت به تهیه برنامه محرومیت زدایی خود در سال آینده اقدام کنند و این برنامه اجرایی باید تا پایان فروردین ماه ۹۸ ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و تجمیع امکانات و اعتبارات تأثیر و نتایج مثبت بیشتری برای محرومیت زدایی دارد، گفت: سال آینده برای هر منطقه استان برنامه‌ مشخص برنامه ریزی می‌شود.

علوی مقدم بر لزوم اولویت بندی پروژه‌های عمرانی استان تأکید کرد و افزود: دفتر فنی استانداری باید تمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها را بررسی و کنترل کرده تا پروژه‌های با اعتبار کم و پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر برخی پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی مورد غفلت قرار گرفته اما پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی کمتر معرفی شده که این پروژه‌ها حذف خواهد شد.

وی بیان کرد: در این شرایط بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام موجب ایجاد امید به آینده در جامعه می‌شود بنابراین نباید در اتمام پروژه‌هایی که با اعتبار کمتر در خدمت مردم قرار می‌گیرد کوتاهی شود.

علوی مقدم همچنین به اعزام گروه‌های جهادی به نقاط مختلف استان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: باید پروژه‌های نیمه تمام با محوریت روستا‌ها و نقاط محروم شهرستان‌ها مد نظر این گروه‌ها قرار گرفته و فرمانداری‌ها نیز حمایت و پشتیبانی لازم از این گروه‌ها را داشته باشند.

انتهای پیام/غ

دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های خود را به بسیج سازندگی واگذار کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.