اضافه شدن دو رام به قطار شهری اصفهان

شهردار اصفهان گفت:هفته گذشته دو رام یعنی ۱۰ واگن به قطار شهری اصفهان اضافه شد و سرفاصله حرکت به ۱۱ دقیقه رسید تا شهروندان بتوانند در ایام پایانی سال راحت‌تر سفر کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان امروز  در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: در روز‌های پایانی سال که شهر به استقبال بهار می‌رود، تمام واحد‌ها و نیرو‌های خدمات شهری در حال نظافت و خانه‌تکانی شهر هستند؛ تمام ماشین آلات مربوط به نظافت شهری همراه با امکانات شهرداری برای آمادگی اصفهان در نوروز در حال فعالیت است و سازمان زیباسازی نیز برای زیباترکردن شهر اقدامات خوبی در دست انجام دارد.

وی ادامه داد: این روز‌ها شهروندان در حال خانه تکانی منازل خود هستند و کم کم حجم تولید پسماند‌ها افزایش پیدا می‌کند که از شهروندان انتظار می‌رود برای مشارکت در حفظ محیط زندگی خود در برابر آلودگی محیطی، تفکیک زباله از مبدأ را جدی بگیرند و پسماند‌های خشک قابل بازیافت را در همان محل تولید شده، تفکیک و به ایستگاه‌های بازیافت و خودرو‌های مربوط به این کار تحویل دهند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بی‌توجهی مردم به این موضوع می‌تواند زندگی شهروندان را به مخاطره بیندازد، تاکید کرد: از مردم آگاه اصفهان می‌خواهم برای جلوگیری از این مشکل و ایجاد یک ارزش خوب برای شهر یعنی بازیافت پسماند‌های قابل استفاده با مدیریت شهری مشارکت کنند تا همه در کنار هم شهر را به سمت زیست‌پذیری پیش ببریم.

نوروزی گفت: خوشبختانه تمام سازمان‌ها، مناطق و واحد‌های شهرداری آماده آغاز سال نو هستند و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده تا نوروزی خوب را در شهر رقم بزنیم.

وی همچنین ضمن قدردانی از شهروندانی که از مترو استفاده می‌کنند، اظهارکرد: هفته گذشته دو رام یعنی ۱۰ واگن به قطار شهری اصفهان اضافه شد و سرفاصله حرکت به ۱۱ دقیقه رسید تا شهروندان بتوانند در ایام پایانی سال راحت‌تر سفر کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر تعداد مسافران مترو به حدود ۹۰ هزار نفر رسیده که در هفته جاری تعداد مسافران به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد؛ البته هر چه تعداد مسافران مترو افزایش یابد، در واقع گامی مؤثر برای کاهش ترافیک، آلودگی هوا و آسایش مردم برداشته شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد: تا حد امکان در روز‌های پایانی سال از خودرو‌های شخصی کمتر استفاده کرده و حتی الامکان سفر‌های درون شهری خود را با مترو، اتوبوس و تاکسی انجام دهند.

نوروزی ایام سالگرد شهادت شهید حاج ابراهیم همت مرد غیور جبهه‌های نبرد و سردار خیبر را گرامی داشت و گفت: هفته گذشته خلبانان رشید هوانیروز که در راه خدمت رسانی به مردم به شهادت رسیدند، بر دوش مردم اصفهان تشییع شدند که پرواز این دلاوران را تبریک و تسلیت می‌گویم. 

 
انتهای پیام/م 
 

حضور شهردار اصفهان در برنامه رادیویی سلام اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.