رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری باند سارقان زورگیر در شهرستان زاهدان خبر داد.

دستگیری باند سارقان زورگیر در زاهدانسرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: درپی شکایت خانمی مبنی بر سرقت یک دستگاه گوشی موبایل و یک عدد دستبند طلا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۵ مرد با یک دستگاه خودروی پراید ۱۱۱ خاکستری رنگ با سر و صورت‌های بسته، شب هنگام، اقدام به سرقت از این خانم کرده اند.

سرهنگ ملاشاهی ابراز داشت: مأموران پلیس با اقدامات فنی و بهره گیری از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و آن را در خیابان "دانشگاه" زاهدان توقیف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: راننده پراید ضمن انکار ارتکاب هرگونه جرم اظهار داشت که در تاریخ وقوع سرقت، خودرو نزد برادرش بوده که در ادامه تحقیقات، برادر راننده به مقر انتظامی دلالت داده شد و با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی به سرقت از شاکیه اعتراف کرد و گفت: به همراه دوستانش مرتکب این جرم شده است.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: با اعترافات این متهم سایر همدستان او نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقت شده کشف شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

دستگیری باند سارقان زورگیر در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار