مجموعه ارتش و هوانیروز به زنده نگه‌داشتن یاد شهدا بسنده نمی‌کنند

مسؤول عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش گفت:مجموعه ارتش و هوانیروز به زنده نگه‌داشتن یاد شهدا بسنده نمی‌کنند بلکه راه شهادت را آموخته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام غلامرضا الله‌قلی  مسؤول عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش امروز در مراسم تکریم و بزرگ‌داشت شهدای هوانیروزاصفهان  اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید می‌کنند تا جای ارزش و ضدارزش عوض نشود.

مسؤول عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش خاطر نشان کرد: جابه‌جا شدن ارزش و ضدارزش در تاریخ سابقه دارد، پس از واقعه عاشورا در حالی که که هنوز 50 سال از رحلت پیامبر نگذشته بود با ورود کاروان اسرا به شام مردم آن‌ها را خارجی می‌دانستند.

وی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم هر کس شهید شد در راه امام حسین (ع) از خون خود گذشته است؛ مجموعه ارتش و هوانیروز به زنده نگه‌داشتن یاد شهدا بسنده نمی‌کنند بلکه راه شهادت را آموخته‌اند.

الله‌قلی به سه نوع معامله معنوی انسان با خدا اشاره کرد و گفت: بعضی از ترس جهنم و گروهی به طمع بهشت خدا را عبادت می‌کنند اما گروهی از مردم چون خدا را معبود واقعی می‌دانند عبادت می‌‌کنند.

مسؤول عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش در تشریح رشادت‌های هوانیروز عنوان کرد: کارکنان این نیرو افرادی هستند که وقتی خبردار شدند قلب امام مشکل دارد، جوانی 25 ساله از میان آن‌ها درخواست کرد قلبش را به امام بدهد. 

 

انتهای پیام/م 

 

مراسم تکریم و بزرگ‌داشت شهدای هوانیروز

برچسب ها: ارتش ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار