آغاز به کار نمایشگاه بهاره در اهواز

با هدف تعدیل قیمت کالا‌ها در بازار عید نوروز و رفاه حال شهروندان نمایشگاه بهاره اهواز در محل نمایشگاه دائمی این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ابراهیم نجفیان، معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه بهاره اهواز با هدف تعدیل قیمت کالا‌ها در بازار عید نوروز و رفاه حال شهروندان افتتاح شد که ۲۶۰ غرفه در این نمایشگاه کالا‌های مختلف از جمله مواد غذایی و پوشاک و خشکبار عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به توزیع مرغ و گوشت در این نمایشگاه افزود: غرفه‌هایی برای توزیع اقلام ستاد تنظیم بازار (از جمله گوشت و مرغ) با قیمت‌های تعاونی در این نمایشگاه مستقر شده است.

نجفیان عنوان کرد: این نمایشگاه تا ۲۳ اسفند ماه دایر و ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۶ تا ۲۳ تعیین شده است و کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه ۱۵ درصد نسبت به قیمت بازار تخفیف دارند و ناظران این سازمان نیز در نمایشگاه برای نظارت بر فروش کالا‌ها حضور دارند.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان داشت: در این نمایشگاه بنکداران و تولید کنندگان استان برای عرضه کالا حضور دارند و از تولید کنندگان و شرکت‌های تولیدی برخی استان‌ها همچون لرستان نیز شرکت کرده اند.

انتهای پیام/م

توزیع گوشت و مرغ در نمایشگاه بهاره اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.