آغاز فعالیت سرویس مرسولات پستی بومی در خوزستان

مدیرکل پست خوزستان از آغاز به کار سرویس جدید شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با عنوان مرسولات استراتژیک برای حمایت از تولیدات داخلی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حموله، مدیرکل پست خوزستان گفت: سرویس جدید شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با عنوان مرسولات استراتژیک با هدف حمایت از تولیدات ملی و بومی در استان‌ها و محصولات کشاورزی در خوزستان آغاز به کار کرد.

وی افزود: حمایت شرکت ملی پست با راه اندازی این سرویس از تولید کنندگان بومی نقش اساسی در توسعه محصولات، اشتغال و درآمدزایی مردم منطقه دارد و  این سرویس در بستر تجارت الکترونیک پست و از طریق بازار الکترونیکی اجرا می‌شود.

حموله بیان داشت: تولید کنندگان و یا فروشندگان محصولات بومی در هر استان می‌توانند محصولات خود را در فروشگاه مجازی که در بازار الکترونیکی پست به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد عرضه کنند و مشتریان می‌توانند به بازار الکترونیکی پست به آدرس ebazar.post.ir مراجعه کرده و خرید‌های خود را انجام دهند.

مدیرکل پست خوزستان گفت: در این بازار سوغات و محصولات بومی هر استان به تفکیک دسته بندی شده است و مشتریان بنابر خواست و نیاز خود به قسمت استان مربوطه وارد میشوند و کالای مورد نظر خود را سفارش داده و خرید خود را به صورت پستی در حداقل زمان، دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: شرک ملی پست با اعمال تخفیف ویژه در هزینه‌های پستی تلاش دارد تا به این کسب و کار رونق ببخشد و از تولیدکنندگان و فروشندگان بومی حمایت کند.

انتهای پیام/م

توسعه فعالیت های پست خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.