ادامه برف روبی در شهر همدان

معاون خدمات شهری شهردار همدان از ادامه برف روبی‌ ها در این شهر خبر داد.

ادامه برف روبی در شهر همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهردار همدان با بیان اینکه بیش از ٢٠٠ خودرو و ۸۰۰ نیرو به طور کامل در شهر فعال هستند، ادامه داد: با توجه به استمرار برف در جمعه گذشته این ستاد به صورت شبانه روز فعال بود و در چند نوبت عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی انجام داد.

وی افزود: عملیات با ۹ دستگاه مکانیزه نمک پاش، ۴۴ دستگاه تیغه برف روبی و گریدر، ۱۲ دستگاه بابکت، ۴۷ دستگاه خاور و نیسان نمک پاش دستی و در بخش خصوصی ۱۰ دستگاه لودر، ۶ گریدر، ۱۵ بابکت، ۲۰ کمپرسی در شهر صورت پذیرفت و همچنین در سه نوبت نیز نمک پاشی معابر انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان ادامه داد: به منظور خدمت رسانی بهتر چند دستگاه لودر و بابکت برای برف روبی کوچه‌ها و معابر فرعی فعال شد که رضایت نسبی همشهریان را به دنبال داشت.

علی ضمیر با اشاره به حجم زیاد برف و ادامه برف روبی در شهر گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود معابری که پاک سازی شده دوباره با ریختن برف مسدود نسازند تا خدمت رسانی به سایر شهروندان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۸۰۰  نیروی شهرداری در همدان

برچسب ها: شهرداری ، برف روبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.