امروز جهانیان شاهد بالندگی هرچه بیشتر انقلاب ارزشمند هستند

مدیرکل بنیادشهید استان کرمانشاه گفت:ملت ایران در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و همیشه قدردان خانواده‌های شهدا هستند.

امروز جهانیان  شاهد بالندگی هرچه بیشتر انقلاب ارزشمند هستندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه  در آستانه ۲۲ اسفند سالروز گرامی داشت مقام شهدا گفت:بزرگ‌ترین ثمره خون شهدای گرانقدر، انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت است و امروز با افتخار تمام ایران اسلامی و جهانیان، شاهد بالندگی هرچه بیشتر این انقلاب ارزشمند در چهلمین سال پیروزی آن است.

وی  افزود: شهدا با اهدای خون پاک خود نهال انقلاب را آبیاری کرده و به درختی تنومند تبدیل کردند و به دشمنان این آب خاک این درس را آموختند که نظام الهی همیشه پایدار و مقتدر است و انشاءالله این پرچم به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

مسئول بنیاد استان کرمانشاه با اشاره به این مطلب که ۴۰ سالگی انقلاب را با اقتدار و عظمت پشت سر گذاشتیم اظهار داشت: به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران وارد دهه پنجم خود شد و این مسئله خبر از زنده بودن و بالنده بودن این انقلاب می‌دهد.
حجت‌الاسلام عسگری  گفت: دشمنان انقلاب در طول این ۴۰ سال بیش از ۱۷ هزار نفر از افراد شاخص انقلاب و مردم بی‌گناه ایران اسلامی را ترور کردند تا شاید این نظام الهی را با شکست مواجه کنند، ولی به حول قوه خدای متعال توطئه‌های انان یکی پس از دیگری نقش بر آب و این ترفند‌ها راه به جایی نبرد.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: همسران صبور شهدا، با تأسی گرفتن از حضرت زینب کبری (س)، باتحمل سختی‌های بسیار، فرزندانی صالح را تربیت کردند که امروز ادامه‌دهنده راه شهدا و مایه سربلندی نظام و کشور هستند.

حجت‌الاسلام عسگری بیان کرد: شهدا حرف و عملشان برای خدا بود و برای خدا رفتند و در این راه با خدای خود معامله کردند و هر آنچه برای خدا باشد ماندگار است.

مسئول بنیاد استان با اشاره به این‌که شهادت بالاترین چیزی است که خداوند متعال به انسان عطا فرموده است، افزود: شهدا تنها گروهی هستند که در روز قیامت حاضرند به دنیا برگردند تا یک‌بار دیگر در راه خدا به شهادت برسند، چون مقام شهید بالاترین مقام نزد خدای متعال است.

وی ادامه داد: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و همیشه قدردان خانواده‌های شهدا هستند.

انتهای  پیام/ز



شهدا حرف و عملشان برای خدا بود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار