برگزاری سومین یادواره ۱۷۷ شهید تدارکات سپاه استان کرمانشاه

سومین یادواره ۱۷۷ شهید تدارکات سپاه استان کرمانشاه روز دوشنبه ۶ اسفند ماه جاری در حسینیه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، پاسدار علی علیزاده دبیر اجرایی یادواره شهدای آماد، پشتیبانی و تدارکات سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت : یادواره با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس و مسئولان آماد و پشتیبانی سپاه‌های کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی سخنران این یادواره را سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله اعلام کرد.

وی در ادامه یکی از مهمترین اهداف برگزاری یادواره را تشریح نقش موثر و کم نظیر رزمندگان در بحث آبرسانی، تغذیه، فراهم آوردن مهمات، ترابری، سوخت رسانی، اعزام نیرو، جمع آوری کمک‌های مردمی و بسیاری دیگر از امور جنگ که بر عهده این رزمندگان بوده عنوان کرد.

علیزاده، تعداد شهدای آماد و پشتیبانی دفاع مقدس در استان کرمانشاه را ۱۷۷ شهید برشمرد و گفت: نقش موثر رزمندگان تدارکات کرمانشاه در دفاع مقدس غیرقابل چشم پوشی است.

وی در پایان با یادآوری ۴۰ سال خودگذشتگی و ایثارمردم در دفاع از میهن اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمنان بیان داشت: شهیدان در دفاع از ملت و کشور از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را به ارمغان آورند و امنیت امروز کشور مرهون از خودگذشتگی شهداست.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری یادواره با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار