رونمایی از تمبر یادبود بیست و پنجمین سالگردآئین گلریزان انجمن خیریه امید ارومیه تمبر یادبود بیست و پنجمین سالگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گلریزان انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) باشعار "ربع قرن همدلی تا بی نهایت" رونمایی شد.

این اقدام نمادین در هفته هفتم آئین گلریزانبیست و پنجم امید ارومیه و با حضور جمعی از مسئولان اجرائی و هنرمندان برجسته
کشورمان، در سالن اجتماعات انجمن خیریه امید ارومیه برگزار و مقرر شد تمبر‌های یادبود چاپ شده با مشارکت خیرین نوع دوست، به نفع بیماران مبتلا به سرطان به فروشبرسد و درآمد‌های آن در راستای برنامه‌های انسان دوستانه این انجمن هزینه شود.

آقای مجید فرخی، مدیرکل پست آذربایجان غربی درآئین رونمایی از تمبر یادبود " ربع قرن همدلی تا بی نهایت " انجمن خیریه
امید ارومیه، اجرای این برنامه فرهنگی را گامی موثر در مستند سازی و ثبت نیت و عملنیکوکاران والامقام انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربیدر ۲۵ سال گذشته دانست و گفت؛ ثبت اینهمدلی و همراهی برای آیندگان راهگشا خواهد بود و همگان به اوج ایثار و فداکاری موسساناین انجمن و انسان‌های خیر در شکل گیری بیمارستان امید و حمایت از بیماران نیازمند
مبتلا به سرطان با نگاهی فرا منطقه‌ای بیشاز پیش پی خواهند برد.

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیمارانمبتلا به سرطان آذربایجان غربی نیز در این مراسم پس از ممهور کردن تابلوی یادبود
تمبر بیست و پنجمین سالگرد جشن‌های گلریزان این انجمن گفت که با توجه به هزینه‌هایبالای انجمن در کمک به مداوای بیماران نیازمند و ارائه کمک‌های مددکاری به برخیخانواده‌های بیماران، انجمن با مشکلات مالی متعددی مواجه است و مشارکت خیرین درامور خیرخواهانه این انجمن، بیماران مبتلا به سرطان را به درمان و ادامه زندگیامیدوارتر می‌کند.

دکتر جواد خشابی افزود، با این حال هیچ بیماری نباید به دلیل مشکلات مالی از خدمات درمانی محروم باشد و انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی ارائه خدمت به بیماران نیازمند را در سطوح مخنلف با همکاری خیرین ادامه خواهد داد.

مجموعه تمبر یادبود بیست و پنجمین سالگرد جشن‌هایگلریزان انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی با شعار" ربع قرن همدلی تا بی نهایت " شامل ۴ قطعه تمبر با موضوع معرفی لوگویانجمن امید ارومیه، شعار سالگرد بیست و پنجم، معرفی بیمارستان امید و خدمات مددکاری آن است و مقرر شده به زودی با ثبتنام از خیرین نیکوکار هر شیت تمبر ۱۶ قطعه ای، در قالب تابلویی یادگاری به نفع بیماران نیازمند به فروش برسد.

انتهای پیام /ا

رونمایی از تمبر یادبود " ربع قرن همدلی تا بی نهایت "

برچسب ها: درمان ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.