در نامه جامعه اسلامی دانشجویان به آیت الله آملی لاریجانی مطرح شد؛

ما را خیرخواه خویش بدانید/ جایگاه شما نیازمند صبر و بزرگمنشی است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی خواستار حضور مستمر وی در دانشگاه و جوابگویی به نقد‌ها و سوالات دانشجویان شدند.

نامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به آیت الله آملی لاریجانیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به آیت الله آملی لاریجانی نکاتی را ذکر کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْنا
حضرت آیت الله آملی لاریجانی.
ریاست محترم سابق قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران.

پس از سال‌ها تلاش و خدمت جنابعالی در مقام ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون آسوده خاطر از رنج بر دوش گرفتن مسئولیت سنگین ریاست بر مجموعه قضا، با تمامی پستی‌ها و بلندیها، مشکلات و نارسایی‌ها و سختی‌ها و بعضاً ناکارآمدی‌ها تشکر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور را پذیرا بوده و ما را خیرخواه خویش بدانید که حسن نیت ما را در تعاملات فیمابین آن قوه و جامعه اسلامی دانشجویان با همت جنابعالی و مجموعه قوه قضائیه به عینه بر شما اثبات گشته است.

خستگی شما را تسکینی نیست

جناب آقای آملی لاریجانی از ما بپذیرید که خستگی شما را تسکینی نیست جز رسیدگی به امور پسینی خدمت در قوه مذکور به ترتیبی که لازم است بتوانید پاسخگوی تحولات و عملکرد دوران مسئولیت باشید، چرا که لازم است نه به پیروی از ازمنه گذشته در نبود سیستم و تفکر صحیح اطلاع رسانی و شفاف سازی درست، اصولی و علمی؛ بلکه با عنایت به رشد روزافزون سطح سواد سیاسی افکار عمومی و نیز با عنایت به مسئولیت مسئولین حکومت اسلامی در گزارش دهی به مردم و گره گشایی از شبهات ایجاد شده در اثر عقده‌ها و حقد‌های داخلی و خارجی امری است بسیار لازم و در خور توجه.

البته جنابعالی نیز بحران‌های ایجاد شده در اثر اطلاع رسانی‌ها و جنگ‌های روانی ایجاد شده برای مسموم نمودن فضای آرام جامعه با نشراکاذیب و مغالطات و البته با ترکیب واقعیات غیر قابل قبول، ولی موجود در عرصه قضایی کشور را موید این ادعای ما می‌دانید.

مطمئناً با حضور دهها سال در سیاست و با بینایی تمام بر زیر و بم‌های پس و پیش مسئولیت‌ها در دادگاه عدل الهی و مردم، می‌دانید هم اکنون که مسئولیت را واگذار نمودند میزان انتقادات نسبت به دوره مسئولیت جنابعالی افزونتر خواهد گردید، و از طرفی افزایش دشمنی‌های نااهلان به انقلاب در اثر برخی اقدامات شجاعانه قوه مزید بر علت نیز خواهد شد.

برخورد مناسب شما با منتقدان الگویی برای مدیران و نسل‌های آینده خواهد بود

حضرت آیت الله لاریجانی، حتما به فراخور حضورتان در عرصه‌های کلان مدیریتی مملکت، مطمئناً عکس العمل جنابعالی در برخورد مناسب با منتقدینتان در دوران فراغت از ریاست بر قوه، می‌تواند الگویی برای مدیران و مسئولین کنونی و نسل‌های آینده باشد. شفاف‌سازی نقدهای وارده بر پیکره سیستم قضایی کشور و پاسخگویی به آنها ضامن استمرار انقلاب و تحکیم ساخت درونی نظام، معرفی مدیران طراز انقلاب در ثبات رای انقلابی و خوشخلقی و از سویی رواج فرهنگ پاسخ گویی در این بلبشوی قانونگریزی و ضعف نظارتی کشور خواهد گردید.

جایگاه شما بسیار سنگین است

مسئولیت و جایگاه شما بسیار سنگین است و این نیازمند چیزی جز صبر و بزرگمنشی نیست. حتما تایید می‌نمایید که مسائل بسیاری همچون مبارزه با فساد، تبیین چرایی مقابله با برخی افراد و گروهایی که مظلومنمایی را وسیلهای برای تشویش اذهان عمومی می‌کنند، نیازمند توضیح بر امت قهرمان می‌باشند.

حضرت آیت الله آملی لاریجانی بر این اساس جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور رسماً از شما دعوت می‌نماید تا به اختیار و در موعدی نزدیک در یکی از دانشگاههای کشور و نه برای یکبار، حضور به هم رسانده و به نقدها، شبهات، سوالات و مطالبات پیرامون دوره چندین ساله خویش پاسخ فرمایید. جامعه اسلامی دانشجویان آماده ایجاد بستری مناسب و در فضایی علمی و غیر سیاست زده برای برگزاری چنین گفتگویی است.

با استدعاء پیروزی و سعادت از خداوند منان برای ملتی بزرگوار.

دفاتر امضاء کننده:

1 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه
2 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی
3 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام
4 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی قزوین
5 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم
6 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان
7 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا تهران
8 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز
9 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران
10 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزوار
11 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه
12 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل
13 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان
14 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
15 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان
16 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
17 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران
18 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
19 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند
20 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم
21 - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز

انتهای پیام/

نامه جامعه اسلامی دانشجویان به آیت الله آملی لاریجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار